Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:53:16 GMT

بیش از 490 میلیارد ریال صرف عمران روستاهای خلخال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۰۲۷۲

بیش از 490 میلیارد ریال صرف عمران روستاهای خلخال شد

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز دوشنبه در نشست دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه خلخال افزود: هم اکنون اهالی 47 روستای دارای سکنه بخش مرکزی خلخال از گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها 12 روستای زیر هفت خانوار در این بخش فاقد گاز هستند که تلاش می شود با اجرای طرح های گاز رسانی به این روستاها پوشش جمعیت روستایی برخوردار از گاز در بخش مرکزی به 100 درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی ، آسفالت معابر ، طرح های آبرسانی ، خرید خودروهای حمل زباله و احداث ساختمان دهیاری روستاهای این بخش 80 میلیارد ریال هزینه شده، گفت: در کنار اجرای طرح های توسعه و عمران روستایی با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی برای رونق اشتغال در صنعت گردشگری روستاهای این بخش نیز در سال های اخیر فراهم شده است.
قنبری از آماده بودن 10 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی خلخال خبرداد که بزودی در جریان سفر استاندار اردبیل به این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی از عملکرد اداره محیط زیست خلخال در کارشکنی و ممانعت از اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در منطقه انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسئولان ذیربط به این موضوع شد.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این نشست دهه فجر را فرصتی معتنم برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم در جهت مقایسه وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه قبل از انقلاب با سطح خدمات ارائه شده پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم دانست.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است