Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@13:55:23 GMT

هجوم هواداران المپیاکوس به زمین و درگیری با پلیس در دربی آتن

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۰۴۸۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

شکست یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی در دربی حساس آتن باعث هجوم هواداران این تیم به داخل زمین ورزشگاه کارایسکاکی شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

المپیاکوس با گل زیبای انصاری‌فرد تا دقیقه ٨٧ پیش بود اما بازگشت تاریخی آاک با مسعود شجاعی، شکست سرخ و سفیدهای کارایسکاکیس را رقم زد

تیم‌المپیاکوس یکشنبه در بازی پایانی هفته بیستم سوپر لیگ یونان برابر آاِک با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس‌که از دقیقه ۵۸ وارد میدان شده بود در دقیقه ۸۱ دروازه تیم آاِک را گشود. اما گل‌های دقایق ۸۶ و ۹۰ آاِک شکست یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی را رقم زد.

مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی تیم آاِک ۹۰ دقیقه برابرالمپیاکوس بازی کرد.

در جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان تیم‌های پائوک (۴۶)، آاِک (۴۴) والمپیاکوس (۴۲) رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

دقایقی پس از پایان این بازی هواداران تیم‌المپیاکوس به سمت زمین چمن ورزشگاه کارایسکاکی هجوم بردند و قصد حمله به رختکن‌ها را داشتند که مداخله شدید پلیس یونان را به دنبال داشت. پلیس یونان برای متفرق کردن هواداران‌المپیاکوس از گاز اشک‌آور استفاده و عده‌ای از آنها را نیز بازداشت کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا و در حساس‌ترین بازی هفته دربی دلامادونینا بین تیم‌های همشهری میلان و اینتر برگزار شد که اینتر با پیروزی دو بر یک در این مسابقه، ضمن فتح دربی میلان، بیستمین قهرمانی اش را در سری آ ایتالیا مقابل چشمان هواداران رقیب قطعی کرد.

اینتر که برای قطعی کردن قهرمانی اش در این فصل در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشت در دقیقه ۱۸ به گل رسید. کرنر فدریکو دی مارکو پس از تأثیرگذاری بنجامین پاوار به آچربی رسید و این مدافع باتجربه با ضربه سر، به راحتی دروازه منیان را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ابتدای نیمه دوم و دقیقه ۴۹ اینتر گل دوم را هم زد. ارسال بلند باستونی، در زمین میلان به مارکوس تورام رسید و این مهاجم با استفاده از سردرگمی دفاع میلان، خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و با ضربه‌ای زمینی ولی محکم، دروازه منیان را برای اولین بار در این بازی باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معدود اینتری‌هایی که در ورزشگاه سن سیرو حاضر بودند (به دلیل میزبان بودن میلان) بعد از این گل با دودآلود کردن فضای ورزشگاه، جشن قهرمانی را آغاز کردند، اما توموری در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد. ​در پی حرکت خوب چوکووئزه و اثرگذاری رافائل لیائو، توپ به متئو گابیا رسید و این بازیکن با ضربه سر محکم خود، زومر را مجبور به انجام واکنشی تماشایی کرد؛ با این حال توپ برگشتی به توموری رسید و این مدافع موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با این گل میلانی‌ها برای به تاخیر انداختن قهرمانی اینتر و مساوی کردن بازی امیدوار شدند، اما تلاش و حملات آنها نتیجه نداد و در نهایت آن اتفاقی که هواداران روسونری از آن ترس داشتند اتفاق افتاد؛ یعنی قهرمانی رقیب سنتی در مقابل چشمانشان.

در لحظات پایانی مسابقه به دلیل درگیری بازیکنان با یکدیگر، تئو هرناندز و کالابریا از میلان و دامفرایس از اینتر از زمین بازی اخراج شدند.

با این نتیجه اختلاف اینتر صدرنشین با میلان رده دومی به ۱۷ امتیاز رسید. اختلافی که در ۵ هفته باقی مانده قابل جبران نیست تا اینتر از همین حالا بیستمین قهرمانی را جشن بگیرد و ستاره دوم روی پیراهن این تیم درج خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده