Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:58:42 GMT

«شاه‌کشی» در گلستان نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۰۷۹۴

«شاه‌کشی» در گلستان نقد می‌شود

همزمان با ایام دهه فجر کتاب مجموعه داستانی «شاه‌کشی» نوشته ابراهیم اکبری‌دیزگاه در شصتمین نشست از سلسله نشست‌های ترنم قلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شصتمین اجرا از برنامه‌های ترنم قلم کتاب مجموعه داستانیشاهکشی با حضور ابراهیم اکبری‌دیزگاه(نویسنده)، قاسمعلی فراست و محمدرضا گودرزی (منتقدین) عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهکشی روایت داستان پسری که این بار به جای برادرکشی‌های معمولِ سلطنت، راه می‌افتد تا پهلوی دوم را بکشد و انتقام بگیرد. تا انتقام کشته شدن پدرش، زندانی شدن‌های برادرش، شکنجه‌های خواهرش را که هیچ‌کس از آن حرفی نزد و نپرسید، بگیرد؛ تا قولی را که به خودش داده بود عملی کند.

این رمان را ابراهیم اکبری دیزگاه قلم زده است و شهرستان ادب آن را در ۲۵۳ صفحه، با طرح جلدی مینی مالیستی، به چاپ رسانده است. رمانی با نثری ساده و خودمانی که به دور از هر پیچیدگی به روایت داستان خودش می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ به نشانی تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع