Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عباسی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شهرستان نهبندان با 720 نفر ثبت‌نامی در آزمون سراسری قرآن و عترت، بیشترین آمار ثبت‌نامی در این آزمون در استان را دارد.
وی با بیان اینکه 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

39 درصد جمعیت این شهرستان در آزمون شرکت کرده‌اند، افزود: در شهرستان‌های دیگر استان نیز آمار ثبت‌نامی بسیار خوب بوده است.
رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: شهرستان‌های سرایان و طبس در رتبه‌های بعدی تعداد ثبت‌نامی قرار دارند.
عباسی ادامه داد: شهرستان‌های خوسف، فردوس، بیرجند، قاینات، بشرویه، سربیشه، زیرکوه و درمیان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی اظهار کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت(ع) و انس با قرآن برگزار می‌شود .
رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این آزمون در 26 رشته برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در موضوع حفظ قرآن کریم، در 16 رشته، در ترجمه و مفاهیم قرآن در شش رشته، در موضوع معارف اهل بیت(ع) در سه رشته و در موضوع انس با قرآن، که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، در یک رشته برگزار می‌شود .
عباسی بیان کرد: آزمون رشته «حفظ کل قرآن کریم» برای داوطلبان به صورت دو مرحله‌ای کتبی و شفاهی برگزار می‌شود .
وی یادآور شد: مرحله کتبی این آزمون روز پنج‌شنبه ١٠ اسفند ماه سال‌جاری و مرحله شفاهی صرفاً برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شوند؛ در بازه زمانی یک هفته‌ای از تاریخ ١٢ اسفندماه لغایت ١٧ اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: ۶ شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

محمدعلی کاووسی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت اظهارکرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است. 

 وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قاینات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم‌های عملیاتی قاینات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.  در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی