Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ واحد روستای چنار  که در سیل امسال به طور کام تخریب شده بودند، بعد از بازسازی، با حضور استاندارآذربایجان شرقی به صاحبان‌شان تحویل داده شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، سیل ۲۵ فرودین ماه سال جاری در روستای چنار، ۱۵ خانه روستایی که در حریم رودخانه قرار گرفته بود را به طور ۱۰۰ درصدی ویران کرده و جان ۲۰ نفر از اهالی این روستا را گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال ۱۰ ماه از سیل ویرانگر روستای چنار شهرستان عجب شیر می‌گذرد و امروز خانه‌های جدید به صاحبانشان تحویل داده شدند.
استاندار آذربایجان شرقی در آیین تحویل خانه های روستایی تخریب شده در سیل اخیر، گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش ۲۰ تن از هموطنان در روستای چنار شهرستان عجب شیر جان خود را از دست دادند.
مجید خدابخش ادامه داد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بازسازی این روستای سیل زده، اقدامات چشمگیری انجام داده است؛ به طوری‌که امروز ۱۵ خانه روستایی که به طور صد در صدی در اثر این حادثه تخریب شده بودند به صورت نمادین به ساکنان این خانه ها تحویل داده شد.
وی با بیان این‌که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بازسازی این روستای سیل زده هزینه کرده است، افزود: همچنین ۶۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که دولت برای ساخت این واحد ها تسهیلات بلاعوض اعطا کرده است.
خدابخش خاطرنشان کرد: امید است با رعایت حریم رودخانه‌ها و  ساخت مستحکم منازل مسکونی، دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا

دیگر خبرها

  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند