Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار ، از برگزاری اردوی جهادی یک روزه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر روز گذشته در روستای چوتاش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه اختری در گفتگو با خبرنگار  بهارانه در خصوص این اردوی جهادی یک روزه گفت: این اردوی جهادی مزین به نام شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی و در قالب یک گروه از پزشکان ، مربیان و مشاوران دینی همراه با برنامه های کامل و جامع برای اهالی روستا روز گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختری ادامه داد: در این اردوی جهادی ویزیت رایگان بیماران و تجویز نسخه برای خانم ها توسط پزشک جامعه پزشکی انجام شد.

وی گفت: پاسخ به سوالات شرعی و احکام بانوان توسط مشاور دینی و مدرس حوزه و دانشگاه ، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی موفق برای زنان روستا توسط مربی و مشاور خانواده نیز در این اردو انجام گرفت.

اختری دیگر برنامه های این اردو را برگزاری کلاسهای آموزش آشپزی وسفره آرایی برای زنان و دختران جوان روستا و اجرای برنامه ها ونشست های متنوع در مورد کمک های اولیه پیشگیری و اقدامات ایمنی زلزله،بهداشت خانواده برای دختران جوان ، کلاسهای  نقاشی و روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز  برای کودکان زیر ده سال از دیگر برنامه های خواهران بسیجی در این اردوی جهادی بود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان