Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم المپياکوس يونان با وجود گلزني انصاري فرد، تن به شکست دو بر يک مقابل آاک آتن داد و به رده سوم جدول سقوط کرد.
ديدار تيم‌هاي المپياکوس و آک آتن که به نوعي دربي ايراني‌ها محسوب مي‌شد با برتري دقايق پاياني ياران شجاعي به پايان رسيد از هفته بيستم رقابت‌هاي سوپرليگ يونان، المپياکوس ميزبان آک آتن بود و اين بازي با برتري دو بر يک ياران شجاعي به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين ديدار به نوعي دربي ايراني‌ها در ليگ يونان بود و انصاري فرد که از دقيقه 59 وارد ميدان شده بود موفق شد گل اول بازي و تيمش را در دقيقه 82 به ثمر برساند. در ادامه آک آتن گل مساوي بخش را توسط چگرينسکي بازيکن اوکرايني در دقيقه 88 به ثمر رساند اما اين پايان کار نبود و جياکوماکيس در دقيقه 4+90 گل برتري آک آتن را به ثمر رساند تا ياران شجاعي بردي ارزشمند را در خانه المپياکوس بدست آورند. مسعود شجاعي 90 دقيقه در ترکيب تيمش حضور داشت، ضمن اينکه بوتيا مدافع اسپانيايي المپياکوس در دقيقه 5+90 از بازي اخراج شد. آک آتن با اين برد 44 امتيازي شد و به رده دوم صعود کرد. المپياکوس هم با 42 امتياز به مکان سوم سقوط کرد.

شارلروا در حضور تعويضي و گلزني ستاره ايراني خود برابر کلوب بروژ صدرنشين به تساوي پُر گل رسيد.  ياران رضايي که رتبه دوم جدول ژوپير ليگ را در اختيار داشته و به دنبال پيروزي و انتقام دو باخت قبلي از کلوب بروژ بودند، نيمه اول را با پيروزي 2 بر يک پشت سر گذاشتند اما تا دقيقه 74 حريف آنها به بازي برگشت و دو گل به ثمر رساند تا دوباره شب سختي در انتظار شارلروا مقابل تيم صدرنشين باشد. کاوه رضايي که از هفته سوم تا بيست و چهارم، بازيکن اصلي در ترکيب شارلروا بود و امشب نيمکت‌نشيني را تجربه مي‌کرد، در دقيقه 54 به جاي ديويد پولت وارد زمين شد و در دقيقه 79 با فرار سريعي که انجام داد و يک مدافع کلوب بروژ را جاي گذاشت، با شوت روي پاي چپ تماشايي گلزني کرد تا اين مسابقه براي تيمش با تساوي 3 بر 3 خاتمه پيدا کند. کاوه رضايي با گلي که امشب و همانند ديدار دور رفت برابر کلوب بروژ به ثمر رساند، در اين فصل 11 گله شد و به رده دوم جدول برترين گلزنان ژوپير ليگ بلژيک صعود کرد. ياران رضايي با اين تساوي 47 امتيازي شدند و رتبه دوم جدول ژوپير ليگ بلژيک را حفظ کردند.

آلکمار در هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ هلند در حضور 90 دقيقه‌اي جهانبخش متوقف شد. از هفته بيست و دوم رقابت‌هاي فوتبال ليگ هلند آلکمار ميزبان رودا بود و اين بازي با تساوي دو بر دو به پايان رسيد. در اين بازي عليرضا جهانبخش 90 دقيقه در ترکيب آلکمار حضور داشت. آلکمار با اين تساوي 43 امتيازي شد و در رده سوم قرار دارد. همچنين سايت معتبر هواسکورد به عملکرد جهانبخش در اين بازي نمره 7،3 از 10 داد.
اوستنده در هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ بلژيک در حضور بازيکن ايراني خود مقابل زولته متوقف شد. از هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي فوتبال ليگ بلژيک، اوستنده در خانه زولته به ميدان رفت و به نتيجه تساوي يک بر يک رسيد. در اين ديدار رامين رضاييان از ابتدا در ترکيب تيمش حضور داشت. آکپالا بازيکن نيجريه‌اي توانست در دقيقه 33 گل تساوي بخش اوستنده را به ثمر برساند. ياران رضاييان با اين تساوي 26 امتيازي شدند و همچنان در رده چهاردهم ليگ شانزده تيمي بلژيک قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها