Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۵ میلیون لیتر بنزین موتور اعم از بنزین معمولی و بنزین سوپر در استان صرفه جویی شده است. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

ساسان تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 75 میلیون و 603 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده CNG در جایگاه‌های عرضه سوخت CNG تحت پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در 10 ماهه امسال به مشتریان عرضه شده است که این مقدار مصرف سوخت پاک در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد رشد داشته است.

 وی افزود: به ازای این مقدار گاز طبیعی فشرده "سی ان جی" مصرف شده در این بازه زمانی حدود 75 میلیون لیتر بنزین موتور اعم از بنزین معمولی و بنزین سوپر در استان صرفه جویی شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با  توجه به فروش فرآورده نفت سفید به مقدار 12 میلیون و 832هزار لیتر در 10 ماهه سال جاری کاهشی 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

تیموری خاطرنشان کرد: با تلاش مستمر مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در راستای تبدیل سوخت و جایگزین شدن گاز طبیعی به جای مصرف نفت سفید درسطح استان باهمکاری شرکت گاز استان حکایت دارد.

وی گفت: در همین بازه زمانی مقدار 241 میلیون و 884 هزار لیتر بنزین مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان فروش بنزین موتور اعم از بنزین  معمولی و بنزین سوپر مقدار 9.4 درصد افزایش داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علت عمده افزایش مصرف بنزین ترددهای استانی و رشد مسافرت‌ها به استان به علت وضعیت مناسب آب و هوایی در نیمه اول سال جاری بوده است.

تیموری از عرضه 206 میلیون و 845 هزار لیتر نفت گاز در سطح استان در مجاری عرضه سوخت به خودروهای درون و برون شهری و مصرف کنندگان عمده در همین مدت خبر داد و گفت: علت این افزایش مصرف رشد ترددهای وسایل حمل و نقل عمومی وافزایش تقاضای سوخت نفگاز توسط مصرف کنندگان عمده با  توجه به  برودت هوادر ماه های اخیر بوده است.

وی افزود: در ده ماهه سال جاری فروش نفت کوره به مقدار 5 میلیون 700 هزار لیتر در استان 37.5 درصد رشد نسبت به سال قبل داشته که علت آن افزایش مصرف کارخانه‌ها و برداشت سوخت دوم مصرف کنندگان عمده خصوصاً کارخانه سیمان در فصول سرد سال بوده است.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین