Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سفارت ایران در الجزایر و با حضور ایرانیان مقیم این کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با هماهنگی سفارت ، رایزنی فرهنگی و مدرسه سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .
در این مراسم، که با نواختن سرود ملی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد برنامه های متنوعی از جمله سرود انقلاب توسط دانش آموزان، ارائه مقاله، شعرخوانی ، مسابقه فرهنگی و اعطای جوایز به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«رضا عامری » سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر در این مراسم طی سخنانی، با تشریح مبانی انقلاب اسلامی ایران و تبیین اهمیت نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در هدایت این حرکت عظیم مردمی تا رسیدن به قله پیروزی٬ بر ضرورت پاسداری از ارزشهای انقلاب و هوشیاری در مقابل توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب تاکید نمود.
جشن رسمی روز ملی و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات رسمی دولت الجزائر٬ شخصیتهای لشکری و کشوری و سفرای خارجی مقیم این کشور روز 22 بهمن به صورت جداگانه برگزار می شود.
خاورم **2041**انتشار دهنده: سید شاهپور حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هشتم ماه ثور یا اردیبهشت ۱۳۷۱؛ مردم افغانستان؛ با مشارکت همه اقوام این کشور توانستند به اشغالگری کمونیست‌ها پایان دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد