Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:37:24 GMT

اعزام کاروان هلال احمر کرمانشاه به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۱۶۸۵

اعزام کاروان هلال احمر کرمانشاه به مناطق محروم

خبرگزاری شبستان: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه، گفت: پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه در قالب کاروان سلامت به ارائه خدماتی شامل ویزیت و داروی رایگان می پردازند.

سید امین هاشمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این دهه فرخنده برنامه های ویژه ای توسط این جمعیت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه به پنج منطقه محروم کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: مناطق محروم شهر کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران، سرفیروزآباد و بیلوار از جمله این مناطق هستند.

 

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه، پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه در قالب کاروان سلامت به ارائه خدماتی شامل ویزیت و داروی رایگان می پردازند.

 

هاشمی، همچنین از توزیع بسته های بهداشتی و غذایی به خانواده های کم بضاعت در مناطق محروم در کنار اعزام کاروان سلامت خبر داد.

 

وی بیان داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر همواره سعی داشتتند در ایام مختلف سال و مناسبت های مختلف به نیازمندان کمک امدادرسانی کنند.

                                                                                     

                                                  

پایان پیام/477

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه