Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:24:39 GMT

بارش سنگين برف در مسکو با تلفات همراه بود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۱۷۶۳

بارش سنگين برف در مسکو با تلفات همراه بود

خبرگزاري آريا-از روز يک شنبه تاکنون مقامات محلي مسکو پانزده هزار دستگاه ماشين برف روب را به همراه حدود هفتاد هزار کارگر براي پاکسازي خيابان‌ها اعزام کردند. 
به گزارش خبرگزاري آريا، بارش سنگين برف در مسکو ضمن بروز مشکلات عديده براي مردم، باعث کشته شدن يک نفر و زخمي شدن شمار ديگري از افراد شد.
بارش بي سابقه برف براي دومين روز متوالي در مسکو باعث بروز مشکلات متعدد در بخش حمل و نقل در پايتخت روسيه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت سرماي ناشي از برف همچنين باعث فوت يک نفر شد.
سرگئي سوبيانين شهردار مسکو روز يک شنبه در پيامي توئيتري گفت: يک نفر بر اثر برف جان خود را از دست داد و دو نفر ديگر نيز دچار به علت افتادن درخت روي آن‌ها دچار جراحت‌هاي شديد شدند. 
براساس اعلام مسئولان سازمان هواشناسي روسيه ارتفاع برف فقط در دو روز گذشته به شصت و دو سانتي متر رسيده است که با کل بارش در تمام ماه فوريه در طي سال‌هاي گذشته، برابري مي‌کند. 
برف شديد باعث افزايش ميزان تصادفات رانندگي شده و حمل و نقل شهري را به شدت مختل کرده است. براساس اعلام رسمي مقامات روسيه، تاکنون نوزده مورد تصادف ناشي از برف در مسکو به ثبت رسيده است که در نتيجه آن بيش از بيست نفر زخمي شدند.
از روز يک شنبه تاکنون مقامات محلي مسکو پانزده هزار دستگاه ماشين برف روب را به همراه حدود هفتاد هزار کارگر براي پاکسازي خيابان‌ها اعزام کردند. 
در روز يک شنبه برخي جاده‌ها به منظور برف روبي، مسدود شدند، ضمن آنکه قطعي برق باعث شد چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي خاموش شوند. در فرودگاه مسکو بيش از يکصد پرواز دچار تاخير شد و حدود سي پرواز نيز لغو شد. 
هواشناسي مسکو پيش بيني کرده است طوفان برف در دو روز آينده نيز ادامه داشته باشد و سرعت باد نيز به بيست متر در ثانيه برسد. همچنين پيش بيني شد دماي هوا به ده درجه زير صفر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
محمد غیوری‌خواه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت، به ویژه در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.
وی افزود: همچنین طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز، وزش باد گاهی شدید و با احتمال بروز خسارت، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه
  • تداوم بارش‌ها در کردستان تا سه شنبه
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد در استان