Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:38:29 GMT

غیبت جپاروف کار دست استقلال داد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۱۷۷۸

غیبت جپاروف کار دست استقلال داد

«مهدی پاشازاده» پیشکسوت استقلال معتقد است غیبت جپاروف در بازی استقلال با ذوب‌آهن کار دست آبی‌پوشان داده است.

به گزارش مشرق، استقلال روز گذشته در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

مهدی پاشازاده در مورد شکست دو بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، استقلال در ابتدای بازی روند همیشگی‌اش را داشت و بازی را هم خوب شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه حریف را باز کرد و در ادامه می‌خواست از گلش محافظت کند، اما نبود چند بازیکن ازجمله جباروف بر روی روند تیمی استقلال تأثیرگذار شد. 

وی افزود: استقلال در نیمه دوم غافلگیر شد و ذوب‌آهن هم خیلی خوب به بازی بازگشت و گل پیروزی را هم در بهترین زمان ممکن زد. از نظر فنی نمی‌توان به بازی ایراد گرفت. ما شاهد بازی خوبی بودیم. 

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هواداران استقلال صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را شکستند، گفت: این حرکت اصلاً خوب نیست. باشگاه استقلال که اکنون مشکل مالی دارد به خاطر این رفتار ممکن است جریمه مالی شود. هواداران استقلال بیشتر از آنکه از نتیجه ناراضی باشند، به نحوه قضاوت داور معترض بودند. 

پاشازاده در مورد اینکه عملکرد شفر را در استقلال چطور ارزیابی می‌کند، گفت: شفر در استقلال خیلی خوب کار کرده و ثبات را به تیم بازگردانده است. در جام حذفی هم توانسته تیم را به فینال برساند و در لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است. 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد حضورش در این تیم گفت:‌ من به این تیم آمده‌ام، البته قطعاً مسئولان تیم به دنبال صعود از لیگ دو به لیگ یک بودند که به سراغ من آمدند. من هم قول منطقی به آنها دادم. با این حال وقتی تیم را اول فصل خودت ببندی، شرایط فرق می‌کند. من برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان