Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@22:00:11 GMT

ترین‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۲۱۳۳

ترین‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر

به گزارش وانانیوز، 

هفته بیست و دوم لیگ برتر با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایجی به دست آمد که شانس قهرمانی مجدد پرسپولیس را در لیگ برتر بیش از قبل کرد.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر

گسترش فولاد 0 - 0 سیاه جامگان
 نفت تهران یک - یک پیکان 
سپیدرود رشت یک - یک استقلال خوزستان
 پدیده 0 - 3 تراکتورسازی
 پرسپولیس 2 - 0 سپاهان
 پارس جنوبی جم 0 - 0 سایپا
 فولاد خوزستان یک - یک صنعت نفت آبادان
 ذوب‌آهن 2 - یک استقلال تهران

بازی هفته: ذوب‌آهن_ استقلال تهران

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر و بین تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز آشتی کنان مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز این دیدار، پیروزی اصفهانی‌ها مهم‌ترین اتفاق بازی بود چرا که آنها به روند نتایج مثبت خود در نیم فصل دوم ادامه دادند و حالا ذوب‌آهن یکی از امید‌های کسب رتبه بالا در جدول رده‌بندی است. از طرفی هم استقلال با شفر به قلعه‌نویی باخت تا بعد از چند هفته مجددا طعم تلخ شکست را بچشند.

مربی هفته: امیر قلعه‌نویی با تقدیر از ارطغرل ساغلام

قلعه‌نویی با ذوب‌اهن کار بزرگ هفته بیست و دوم لیگ برتر را انجام داد و در حالی که در خانه با یک گل از استقلال عقب بود اما در نهایت و با گلزنی در دقایق پایانی موفق شد شاگردان سابقش را شکست دهد. ارزش کار قلعه‌نویی آنجاست که ذوب‌اهن در نیم فصل دوم تیم صدرنشین لیگ برتر بوده است. با این همه ارطغرل ساغلام مربی کارنامه دار و ترکیه‌ای تراکتورسازی با تیم خوبش در مشهد نتیجه خوبی به دست آورد تا هواداران پرشور این تیم به آینده نماینده اول آذربایجان شرقی امیدوار باشند. ساغلام در ۲ بازی که هدایت تراکتورسازی را به دست آورده ۴ امتیاز همراه این تیم گرفته و این وضعیت می‌تواند باعث امیدواری شود. این مربی این هفته باید تیمش را در دربی تبریز به مصاف گسترش‌فولاد تبریز برود.

تیم هفته: تراکتورسازی با تقدیر از پرسپولیس 

تراکتورسازی در مشهد دست به کار بزرگی زد و با ۳ گل تیم فوتبال پدیده را درهم کوبید. ارزش کار شاگردان ساغلام زمانی مشخص می‌شود که بدانیم خیلی از تیم‌ها در مشهد برای امتیاز گیری مقابل پدیده دچار مشکل شدند اما زدن ۳ گل به این تیم آن هم در خانه تنها از عهده تراکتورسازی برآمده است. از طرف دیگر شاگردان برانکو روند توقف ناپذیری دارند و این هفته از سد تیم سپاهان گذشتند تا یک گام بلند برای رسیدن به قهرمانی بردارند. حالا پرسپولیسی‌ها چه در تهران و چه خارج از تهران برای بردن به زمین می‌رود و با ادامه این روند به احتمال فراوان تا قبل از سال ۱۳۹۷ آنها قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن خواهند گرفت. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی شاید برای اولین بار باشد که یک تیم در کمتر از یک سال دو بار قهرمان لیگ برتر شود.

بازیکن هفته: علی علیپور

مهاجم شمالی تیم پرسپولیس این فصل روند فوق‌العاده‌ای را آغاز کرده و در حالی که خیلی‌ها با محرومیت مهدی طارمی نگران خط حمله این تیم بودند اما این بازیکن با گلزنی‌هایش حتی روندی به مراتب بهتر از طارمی ملی‌پوش داشت. او با گل‌زنی به سپاهان حالا ۱۵ گله شده و به احتمال فراوان برای سومین سال متوالی، آقای گل لیگ برتر از تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود.

ناکام هفته: وینفرد شفر

سرمربی آلمانی استقلال با تیمش روند خوبی داشت. آنها حتی به فینال جام حذفی هم رسیدند اما در بازی بزرگ هفته مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند تا شفر بداند تیمش برای بهتر شدن هنوز کار دارد. استقلالی‌ها این هفته و قبل از شروع شدن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان سپیدرود با علی کریمی هستند و باید دید مقابل این تیم گیلانی می‌توانند مجددا به ریل موفقیت برگردند یا نه.

جدول گلزنان لیگ برتر

 15 گل
علی علیپور (پرسپولیس)
10 گل
مرتضی تبریزی (ذوب آهن)
9 گل
محمد قاضی (پدیده)
8 گل
لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان)
عیسی آل کثیر (نفت تهران)
7 گل
مهدی ترابی (سایپا)
ساسان انصاری (سپاهان)
جلال‌الدین علی‌محمدی (سپاهان)

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد