Web Analytics Made Easy - Statcounter

درهای هتل مجلل ریاض که حدود سه ماه بازداشتگاه شاهزادگان و مسئولان ارشد سعودی بود از 11 فوریه (22 بهمن) به روی افراد عادی باز می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه العالم، یکی از کارمندان هتل ریتز کارلتون به خبرگزاری فرانسه گفت اتاق‌های این هتل از ظهر روز 11 فوریه (22 بهمن) به افراد عادی واگذار می‌شود و مردم می‌توانند بلیط‌های مربوط به اتاق‌ها را به‌وسیله اینترنت پیش‌خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر زمان بازگشایی این هتل 14 فوریه (25 بهمن) اعلام شده بود.

این هتل مجلل که محل تردد بسیاری از روسای‌جمهوری جهان، وزیران و تاجران بوده 4 نوامبر 2017 (13 آبان) بسته شد و شاهزادگان و شخصیت‌های برجسته سعودی در چارچوب مبارزه پادشاهی عربستان با فساد، بازداشت و در آنجا نگهداری شدند.

طبق برخی گزارش‌ها در این هتل حدود 381 نفر از شاهزادگان و شخصیت‌های ارشد سعودی بازداشت بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم