Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@02:57:14 GMT

تحویل ۹ واحد مسکن به مددجویان سنندجی در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۲۳۳۰

تحویل ۹ واحد مسکن به مددجویان سنندجی در دهه فجر

به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، غلامرضا آرامش رئیس کمیته امداد منطقه دو سنندج بابیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی توسط این نهاد اجرا می‌شود، گفت: تحویل ۹ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد منطقه دو سنندج است که به همین مناسبت صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه چهار واحد از این منازل مسکونی، شهری است که برای ساخت و خرید آن ۸۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد و ۶۶ میلیون تومان نیز از طریق خیران کمک شده است، افزود: همچنین برای ساخت پنج واحد مسکن روستایی ۷۵ میلیون تومان از طریق کمیته امداد و ۴۷ میلیون تومان نیز توسط خیران کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرامش بابیان اینکه مساحت این منازل مسکونی ۶۰۰ مترمربع است، اعلام کرد: برای این تعداد واحد مسکونی ۲۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: کمیته امداد برای تأمین و ساخت منزل مسکونی مددجویان در شهر تا ۲۵ میلیون تومان و در روستا تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می‌کند.

رئیس کمیته امدادمنطقه دو سنندج همچنین از افتتاح ۲۲ طرح اشتغال با پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات خبر داد و گفت: همچنین ۱۰ فقره تسهیلات کارگشایی پنج میلیون تومانی نیز به همین مناسبت به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی، اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع با احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در جهش تولید بر آن متمرکز شده‌ایم بخش مسکن است.

حیدری اضافه کرد: تلاش می‌شود در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های ساخت از توان مردم برای احداث مسکن استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال در بحث ساخت مسکن جهش خوبی در این بخش ایجاد می‌شود.

حیدری بهره برداری از سیستم پمپاژ آبرسانی به ۳۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای گل سفید و همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی و گازرسانی به روستای کهن دژ را از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود با رفع مشکلات روستا‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و راه شرایط مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر