Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:00:48 GMT

افتتاح ۶ طرح عمرانی در شهرستان نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۲۵۹۰

افتتاح ۶ طرح عمرانی در شهرستان نیکشهر

صاحب گل صالحی فرماندار نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر طرح‌های عمرانی مختلفی در کنار اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در ۱۹ شه

رستان سیستان و بلوچستان افتتاح شده به طوری که در چهارمین روز از این ایام افزون بر ۱۲۳ طرح به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بهره برداری از شبکه برق رسانی به روستا‌های کناردر و سنت سر بنت به طول ۵.۴ کیلومتر فشار ضعیف، ۴۲ کیلومتر فشار متوسط و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با ظرفیت پوشش ۵۵ خانوار از جمله طرح‌های افتتاح شده در این روز بوده است.


وی ادامه داد: همچنین راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی دهان و دسک بنت با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار، ایستگاه فرستنده دیجیتال توتان به ارزش یک میلیارد ریال با قابلیت پوشش هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان پنج روستا، راه اندازی پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهر بنت با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده روز یکشنبه این شهرستان بود.


وی افزود: راه اندازی نمایندگی خدمات بهزیستی بخش بنت، طرح توسعه شبکه برق شهری بنت با چهار میلیارد ریال اعتبار و حجم ۷۶۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۶۸۰ متر فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانس از دیگر طرح‌های افتتاح شده است.


وی گفت: همچنین عملیات ساخت طرح برق رسانی به روستای کدل توتان نیکشهر با اعتبار افزون بر پنج میلیارد ریال آغاز شد.


فرماندار نیکشهر اظهار داشت: ۴۳ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی به مناسبت دهه فجر در نقاط روستایی و عشایری این شهرستان در حال بهره برداری است.


صالحی ادامه داد: افزون بر ۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.


وی ادامه داد: با راه اندازی این طرح‌ها ۱۴۱ هزار نفر از مردم نیکشهر از مزایای آن‌ها بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/گ

افتتاح طرح های عمرانی در نیکشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پروژه عمرانی جدید تا پایان اردیبهشت در تهران افتتاح می شود

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی صداقتی، در یکصدوشانزدهمین پویش امیدوافتخار پیرامون افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین، گفت: اولین افتتاح سال ۱۴۰۳ را در منطقه ۲۰ برگزار می‌کنیم، ما در سال ۱۴۰۱، دوربرگردان شهید آوینی را افتتاح کردیم و اجرای این دو پروژه در نزدیکی حرم عبدالعظیم را به فال نیک می‌گیریم.

او ادامه داد: برنامه‌ای که برای سال جاری ترسیم کردیم، ۲ برابر سال ۱۴۰۲ خواهد بود سال گذشته ۱۴ پروژه تکمیل شد و امسال ۲۵ پروژه را اجرا خواهیم کرد، عزم معاونت فنی در این دوره مدیریت شهری بسیار جدی است چراکه در ۲۵ فروردین پروژه عمرانی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۵ پروژه عمرانی دیگر را نیز در تهران افتتاح خواهیم کرد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته چنین نبود.

صداقتی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶ ماه اول سال افتتاح نداشتیم اما امسال اینطور نیست، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم از سال ۱۴۰۲ شروع شد و در یکسال به بهره برداری رسید، چند شاخصه دارد که این پروژه را از سایر پروژه‌ها متمایز می‌کند، این پروژه تقاطع کاملی است چراکه دسترسی‌ها از بزرگراه شهید آوینی شروع می‌شود و دسترسی‌ها کامل درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: در این پروژه‌ از هندریل یا جان پناه بتنی استفاده شده است و پوشش روی اجزای این تقاطع بتنی است، همچنین از یک پوشش جدید که متعلق به یک شرکت دانش بنیان است، استفاده کردیم که نمای زیبایی دارد و کیفیت پروژه را بالا برد. همچنین در این پروژه ۶ هزار تن آسفالت استفاده کردیم و ۲۴ تیر بتنی نصب شده است.

او بیان کرد: علاوه براین ۲۰ دستگاه تریلری کمپسری خریداری کردیم که اقدامات آن از سال گذشته انجام شده است و با وجود تغییرات ارز از سال جاری وارد مدار می‌شود، حمل مصالح یکی از موضوعاتی است که در طول سال شرایط سختی را برای ما ایجاد می‌کند برهمین اساس تقویت ناوگان را در دستور کار قرار دادیم، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن مصالح موضوعی است که برای حمل آن باید فکر جدی شود، در کنار این ۲۰ دستگاه، دستگاه‌های دیگری را اضافه کردیم که در تولید آسفالت کمک می‌کند، در کنار آن ۲ کارخانه آسفالت خریداری شد که مشکل تولید آسفالت را مرتفع می‌کند، امسال هم برنامه جدی برای بحث آسفالت داریم.

کد خبر 843807 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • اجرای طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد با 52 میلیار ریال اعتبار
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل
  • افتتاح ۵ پروژه عمرانی در پایتخت طی یک ماه آینده
  • برنامه شهرداری تهران برای ساخت ۲۶ تقاطع در سال جدید
  • ۵ پروژه عمرانی جدید تا پایان اردیبهشت در تهران افتتاح می شود
  • برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید