Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره‌ كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ با برگزاری اولین جلسه کلاس‌های آموزش خوشنویسی، شعبه انجمن خوشنویسان ایران در مانیل (پايتخت فيليپين) به صورت رسمی افتتاح شد.

با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و معرفی خانم تقوی به عنوان مدرس و نماینده رسمی انجمن در مانیل فیلیپین، اولین جلسه کلاس‌های آموزش خوشنویسی با حضور حجت‌الاسلام اکبری، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی فیلیپین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلاس‌ها با دو رویکرد آموزشی خوشنویسی فارسی و خوشنویسی آیه‌های قرآنی برای شیعیان فیلیپینی، ایرانیان مقیم و دانشجویان در محل رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین برگزار و با استقبال چشمگیر هنرآموزان مواجه شد.

گفتنی است؛ در نخستین دوره بیش از ۱۵ نفر از هنرآموزان فیلیپینی، دورگه و ایرانی، ثبت‌ نام و شرکت كرده‌اند.

قرار است با پشتیبانی انجمن خوشنویسان ایران بعد از پایان هر دوره آموزشی، آزمون تعیین سطح و ارائه مدرک برگزار شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین