Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد شگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

دایی سالار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سالار در سن هشت سالگی و زمانی که در کلاس دوم ابتدایی به تحصیل مشغول بوده به قصد خرید نان در تهران از منزلی که آنها میهمانش بودند، خارج شده و بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از مفقود شدن سالار و درخواست کمک از نیروی انتظامی، پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد اما به رغم تلاش فراوان هیچ سر نخی از کودک گمشده پیدا نشد.
سالار که اکنون جوانی 20 ساله شده در مورد گم شدن خود به خبرنگار ایرنا گفت: آن روز تا شب در خیابان ها چرخیده و نهایتا با سوار شدن به یک ماشین سر از شهر کرج درآورده است.
وی می گوید: مدت ها توسط جوانی در کرج به کار گرفته شده و تا چند روز قبل با همان جوان در یک کارگاه مشغول کار بوده است.
وی در مورد پیدا کردن خانواده خود نیز گفت: به کمک یک مامور امنیتی که با دوستش رابطه خویشاوندی داشته توانسته خانواده خود را پیدا کند.
این جوان دیشب در میان استقبال اهالی روستای احمد آباد وارد زادگاه خود شد و به گرمی از سوی هم ولایتی ها و اعضای خانواده خود مورد استقبال قرار گرفت.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7117/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی