Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع ذوب آهن اصفهان درباره بازی روز گذشته مقابل استقلال تهران گفت: استقلال حریف سرسختی بود. در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و دو گل هم زدیم.

ذوب آهن اصفهان روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر سه امتیاز حساس را از استقلال تهران دریافت کرد و جایگاهش در رده دوم را مستحکم‌تر کرد.

میلاد فخرالدینی، هافبک ذوب آهن درباره بازی روز گذشته به خبرنگار ما گفت: خداراشکر در بازی حساس سه امتیاز حساس کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال حریف سرسختی بود. در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و دو گل هم زدیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره بازی‌های پیش روی شاگردان وینفرد شفر گفت: آنها تیم خوبی هستند و امیدوارم در بازی های پیش رو موفق باشند و در لیگ قهرمانان نتایج موفقی کسب کند.

مدافع ذوب آهن درخصوص خطای خطرناک سیدمجید حسینی و پنالتی در نیمه دوم خاطرنشان کرد: صد در صدر پنالتی بود، حسینی باید اخراج می‌شد. تکل خشنی بود که داور با کارت زرد از آن گذشت. در کل داوری خوب بود.

فخرالدینی درباره اینکه ذوب آهن در نیم فصل دوم متحول شده، گفت: در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و نتایج موفقی کسب کردیم. خداراشکر تلاش می‌کنیم جایگاه مناسبی در پایان لیگ به دست بیاوریم.

مدافع ذوب آهن درخصوص آشتی کنان سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه نویی گفت: قلعه نویی و رحمتی از خانواده استقلال هستند و این خانواده با این اتفاق خوشحال شد چون به سود استقلال است.چ

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال