Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران صبح امروز (دوشنبه) در آیین گشایش خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اظهارداشت: اوضاع اقتصادی کشور با مشکل مواجه است و قطار اقتصادی مقداری از ریل خارج شده است.

وی با بیان اینکه باید بخش خصوصی قوی‌تر و منسجم‌تر حرکت کند،گفت: وقتی صدای ما رسا‌تر خواهد شد که منسجم باشیم و نهادهای عمومی تاسیس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق تهران یادآور شد: از دو سال قبل راهکارهایی را برای تقویت بخش خصوصی اتخاذ کنیم و یکی از آن‌ها تاسیس خانه تشکل‌های اقتصادی بود. ساختمانی که امروز افتتاح می‌شود پیش از این خریداری شده بود و امروز به بهره برداری می‌رسد.

خوانساری با اشاره به اینکه برای آموزش تشکل‌ها با موسسه‌ای اتریشی قرارداد بسته‌ایم،گفت: در سال جاری ٢۴ تشکل در اتاق تهران ثبت شده و برنامه داریم تشکل‌های مرتبط را ثبت و شناسایی کنیم و امیدوار هستیم تعداد تشکل را به ١٠٠ تشکل برسانیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد