Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته والیبال ساحلی گفت: جایزه ۱۰۰ هزار دلاری باعث شده تا تیم‌های خارجی زیادی استقبال خوبی از مسابقات والیبال ساحلی کیش داشته باشند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ ورزشی توپ و تور نظرات

فریدون الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تور جهانی والیبال ساحلی در شرایطی از چند روز آینده به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود که همه برنامه‌ها طبق پیش‌بینی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری اسپانسرها و مناطق آزاد برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها بسیار عالی است.

وی افزود: فینال لیگ ساحلی را نیزدر جزیره کیش برگزار کردیم که بسیار خوب بود. استقبال مردم از این رقابت‌ها نیز قابل توجه است. در حال حاضر اردوهای تیم ملی برای حضور در تور جهانی نیز در کیش در حال برگزاری است.

سرپرست کمیته والیبال ساحلی ادامه داد: من به تازگی مسئولیت کمیته والیبال ساحلی را برعهده گرفته‌ام و باید بگویم بخش اعظم کارهای مربوط به برگزاری تور جهانی را همکارانم انجام داده‌اند وبه امید خدا نیز در ادامه راه ما بهترین میزبانی را در این دوره از رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.

الهامی یادآورشد: جایزه 100هزار دلاری درنظر گرفته شده برای تور جهانی کیش باعث شده تا استقبال خوبی از این رقابت‌ها صورت بگیرد. البته تعدادی از تیم‌ها انصراف داده‌اند و احتمال انصراف تیم‌های دیگری نیز می‌رود. در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم‌های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال تیم‌های ایرانی نتایج خوبی را در تورجهانی به دست بیاورند. بازیکنان توانمندی داریم که در مقایسه با سال گذشته رشد بهتری داشته‌اند. این بازیکنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و تور مراکش حضور داشته‌اند. رئیس فدراسیون والیبال توجه ویژه‌ای به والیبال ساحلی دارد و باتوجه به حمایت‌های صورت گرفته امیدواریم در فاصله زمانی کوتاهی والیبال ساحلی نیز به مانند والیبال سالنی رشد کند.

انتهای پیام/

R7870/P1435/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند