Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بناب گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های بناب با عنوان «از دانشگاه تا دانشگاه» در نیمه دوم اسفندماه با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان برگزار می‌شود.     به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تبریز، عمران دوستی، فرمانده سپاه ناحیه بناب در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دانشجویان گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های بناب تحت عنوان «از دانشگاه تا دانشگاه» در نیمه دوم اسفندماه با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان در دو بخش برادران و خواهران دانشگاه‌های شهرستان بناب به صورت مجزا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوستی مطرح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان در دانشگاه‌های شهرستان اقدام کرد، و نقاط ضعف سال‌های گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب تشکیل و تقویت کارگروه‌های فرهنگی راهیان نور، تهیه بسته‌های فرهنگی مناسب، تشکیل کمیته ارزیابی نظارت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان نور را از دیگر اقدامات برای تقویت کیفیت اردو‌ها ذکر کرد.

دوستی با تاکید بر اینکه همه دانشجویان با هر رویکردی باید بتوانند در اردو‌ها شرکت کنند، بیان کرد: این اردو‌ها زمانی به هدف خود می‌رسند که فراگیری لازم را داشته و همه مجموعه‌های دانشجویی صرف نظر از تعلقات فکری و جناحی در اردو ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه بناب نیز با اشاره به توسعه بیشتر و بهتر فرهنگ اردوی راهیان نور در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام اردو‌های راهیان نور در بین دانشگاه‌های کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام‌ها باشیم که در این راستا، نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل‌ها و سازو کار‌های لازم برای اردو‌های راهیان نور در دانشگاه‌ها هستیم.

کریم عباسیان افزود: دانشگاه یکی از محیط‌های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است و راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: دانشگاه بناب با سپاه همکاری و تعامل سازنده‌ای دارند و به خوبی مشغول فعالیت هستند و دانشگاه بناب اعلام آمادگی می‌کند، بعنوان یکی از ارگان‌های دولتی مستقر در شهرستان در برنامه‌های فرهنگی شهر همکاری کند.

گفتنی است، اردوی راهیان نور دانشگاه‌های شهرستان بناب از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، فتح المبین، هویزه، اروند کنار، دهلاویه و فکه بازدید خواهند کرد.

همچنین تاریخ حرکت کاروان راهیان نور «از دانشگاه تا دانشگاه» دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان بناب ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز، و مهلت ثبت نام تا دهم اسفند ماه در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌هاست.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت