Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست خبری اظهار کرد:شرکت ملی گاز ایران یک شرکت جهادی و انقلابی است که بعد از ۴۰ سال توانسته اهدافی را را دنبال کند که منافع نظام و شعار انقلاب را تحقق بخشد.
او تصریح کرد: این شرکت یکی از گسترده ترین شرکت هایی است که روزانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به اقصی نقاط کشور گاز را انتقال می دهد.
عراقی تاکید کرد: هم اکنون ۹۲ درصد کشور به شبکه گاز متصل است تا جاییکه ۷۶ درصد روستاها و ۹۸ درصد شهری از گاز استفاده می کنند و همچنین نیروگاه ها و صنایع از این نعمت بهره مند هستند.

401

وزیر نفت شبکه گاز شرکت ملی گاز ایران گاز نیروگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس

سرگرد امیر کریم پور در خصوص جمع بندی پروژه‌های محرومیت زدایی در سال ۱۴۰۲ گفت: رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف در استان فارس تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و این هدف امسال با قوت ادامه دارد.

 ایشان با اشاره به اهمیت تحقق طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان در ادامه گفت: قرارگاه محرومیت در کنار دولت و مسئولان رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در بخش‌های مختلف مورد نیاز در شهر‌های استان انجام می‌دهد.

گزارش و مرور اجمالی موضوعات و اقدامات انجام شده در استان بدین شرح ذیل می‌باشد:

 


از جمله می‌توان به، تکمیل و مرمت مسکن نیازمندان و معسرین که به تعداد ۸۰۰ پروژه، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی به تعداد ۱۹ پروژه، بهسازی و مرمت بین مزارع به تعداد ۱۶ پروژه، احداث و تکمیل مخزن ۷۰ متر مکعبی آب شرب به تعداد ۱۵ پروژه، احداث و تکمیل استخر آب کشاورزی به تعداد ۴۱ پروژه، آب رسانی آب شرب به تعداد ۷۰ پروژه، احیا و لایروبی چاه و قنوات به تعداد ۷۳ پروژه، احداث و تکمیل کانال کشاورزی به تعداد ۳۳ پروژه، تکمیل خانه عالم به تعداد ۳۰ پروژه، و تکمیل مجموع ورزشی ۴ پروژه، گلزار شهدا به تعداد ۲ پروژه و در آخر مجموع عمرانی و امنیت غذایی به تعداد ۱۱۰۳ پروژه در دست اجرا قرار گرفته است نیز اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرماندار مهران: کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است
  • ۱۶ سد با ذخایر آبی زیر ۲۰ درصد/ ذخایر سدها کاهشی شد
  • کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت های عراقی است
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۰۱ میلیون مترمکعب رسید
  • سفیر پاکستان در تهران: مرز ایران و پاکستان مرز صلح است نه مرز تنش/ در مورد خط لوله گاز دنبال راه حل هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم/ تروریسم را به گروه جیش الظلم تقلیل ندهیم، مساله عمیق تر از این است
  • کاهش ۱۷ درصدی نزولات آسمانی/حجم آب مخازن سدها ۱۰ درصد کاهش یافت
  • حجم آب مخازن سد‌ها ۱۰ درصد کمتر از سال گذشته است
  • اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس
  • اتوبان اصفهان شیراز ؛ عوارض عبور از زیباترین آزادراه ایران چند؟
  • ۶ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب در کیش اضافه می‌شود