Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@19:34:30 GMT

نتایج رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۳۷۹۸

نتایج رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری ۹۶

به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری علم و فناوری؛ سازمان سنجش آموزش کشور طی اعلامیه ای اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری ۹۶ را اعلام کرد. 

 بدين‌وسيله توجه داوطلباني را كه اسامي آنها به عنوان پذيرفته شدگان نهايي هر يك از رشتههاي تحصيلي نيمه‌متمركز آزمون سراسري سال 1396 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام شده است، به موارد ذيل جلب مي‌نمايد:

۱- كليه پذيرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوري به دانشگاه و يا موسسه محل قبولي خود براي اطلاع از برنامه زماني، مكان، مدارك مورد نياز و نحوه مراجعه خود جهت ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع‌رساني موسسه محل قبولي ذيربط مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در صورتي كه زمان خاصي از سوي دانشگاهها و موسسات براي ثبت‌نام اعلام نشده باشد، مي‌بايست با همراه داشتن مدارك به شرح ذيل در يكي از روزهاي سه‌شنبه 96/11/17 و يا چهارشنبه 96/11/18 به موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند، بديهي است عدم مراجعه به موقع پذيرفته‌شدگان براي ثبت‌نام به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنها تلقي خواهد شد.

۲- پذيرفته شدگان رشته نيمه‌متمركز كارداني علوم انتظامي (كد 27164) دانشگاه علوم انتظامي امين براي ثبت‌نام براساس حروف الفبا در روزهاي دوشنبه 96/11/16 (الف-ب-پ-ت-ج-چ-ح-خ)، سه شنبه مورخ 96/11/17 (د-ذ-ر-ز-س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع) و چهارشنبه مورخ 96/11/18 (غ-ف-ق-ك-گ-ل-م-ن-و-ه-ي) با در دست داشتن مدارك مندرج در بند الف اين اطلاعيه به دانشگاه مربوط مراجعه نمايند.

۳- اسامي پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه اطلاعات و امنيت ملي در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام نخواهد شد. با پذيرفته‌شدگان براي انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشگاه مذكور هماهنگي لازم بعمل خواهد آمد. 

۴- در رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز تربيت مروج سياسي و مربيگري عقيدتي (كدهاي 27117 و 27165) مركز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه- قم، مهندسي برق، مهندسي كامپيوتر و مهندسي مكانيك (كدهاي 27531، 27532 و 27533) دوره‌هاي مشترك دانشگاه تهران و كارداني تكنولوژي راديولوژي دهان، فك و صورت (كد 27042) دانشگاه علوم پزشكي همدانبدليل عدم ارسال نتايج مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش داوطلبان از سوي موسسات مذكور، هيچ داوطلبي به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اعلام نخواهد شد. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال مي‌توانند با ارگانها ویا دانشگاههای ذیربط تماس حاصل نمايند.

۵- در رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز كارداني بهداشت عمومي (كد 27034) دانشگاه علوم پزشكي لارستان و كارداني فوريتهاي پزشكي (كد 27529) دانشگاه علوم پزشكي دزفول بدليل اينكه هيچ داوطلبي در مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش از سوي موسسات مذكور مورد تائيد قرار نگرفته است، هيچ داوطلبي به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اعلام نخواهد شد.

۶- آن دسته از داوطلباني كه علاوه بر قبولي در رشته هاي تحصيلي مربوط به مرحله تكميل ظرفيت در رديف پذيرفته شدگان رشته نيمه‌متمركز آزمون‌ سراسري‌ سال‌ 1396، نيز قرار گرفته‌اند، مي‌بايست از دو رشته قبولي اعلام شده يكي را به دلخواه انتخاب و در آن  رشته به تحصيل بپردازند. بديهي است ثبت‌‌نام اين دسته از پذيرفته شدگان در يك كدرشته قبولي به منزله انصراف از رشته ديگر تلقي خواهد شد.

الف- مداركي كه پذيرفته‌شدگان لازم است به هنگام ثبت‌نام ارائه نمايند:

۱- كليه پذيرفته‌شدگان بايد داراي يكي از مدارك پايان دوره كارداني (فوق ديپلم) و يا گواهينامه دوره پيش‌دانشگاهي يا ديپلم چهارساله نظام قديم آموزش متوسطه (داراي بخش و شهر محل اخذ مدرك) باشند و با در نظر داشتن ضوابط تاريخ اخذ مدرك تحصيلي كه قبلاً در دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) به اطلاع رسيده براي ثبت‌نام به موسسه محل قبولي مراجعه نمايند.

۲- اصل و تصوير مدرك ديپلم و يا گواهي تحصيلي پايان دوره متوسطه و دو سال ما قبل آن براي كليه پذيرفته‌شدگان اعم از نظام جديد و يا  نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان يا هنرستان به انضمام تصوير آن كه بخش و شهر محل اخذ مدرك تحصيلي در آن مشخص باشد. 

۳- اصل و يا گواهي مدرك پايان دوره كارداني پيوسته آموزشكدههاي فني و حرفهاي براي پذيرفتهشدگان داراي مدرك مذكور با قيد تاريخ اخذ مدرك كارداني (حداكثر تا تاريخ ۹۶/۰۶/۳۱) به انضمام تصوير آن، همچنين اصل و يا گواهي ديپلم متوسطه، سال ما قبل ديپلم و دو سال ماقبل ديپلم با مهر و امضاء مدير دبيرستان و يا هنرستان كه بخش و شهر محل اخذ ديپلم و سال ما قبل ديپلم و دو سال ماقبل ديپلم در آن مشخص شده باشد، به انضمام يك برگ تصوير آن.

۴- اصل شناسنامه و كارت ملي و دو سري تصوير از اين مدارك.

۵- شش قطعه عكس ۴×3 تمام رخ تهيه شده در سال جاري (پذيرفته شدگان مرد كه براي آنان معافيت تحصيلي درخواست مي‌گردد لازم است دوازده قطعه عكس همراه داشته باشند). 

۶- معرفي نامه رسمي از ستاد مشترك‌ سپاه ‌پاسداران‌ انقلاب ‌اسلامي‌ و يا وزارت جهاد كشاورزي با امضاء و مهر هر يك از رؤساي ارگان‌هاي مذكور.

۷- آن دسته از داوطلبان شاهد و ايثارگر كه با سهميه‌هاي بنياد شهيد و امورايثارگران و يا ستاد كل نيروهاي مسلح پذيرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم ‌و يا مدركي ‌در رابطه‌ با‌ تاييد سهميه ثبت‌نامي ‌خويش‌ نمي‌باشند. ‌چنانچه ‌سهميه‌ پذيرفته‌شده‌اي حسب مورد از سوي‌ ‌بنياد شهيد و امور ايثارگران و يا ستاد كل نيروهاي مسلح ‌مورد تاييد قرار نگيرد از تحصيل وي ممانعت بعمل خواهد آمد.

۸- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه آنها را با توجه شرايط مربوط به مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه ۳۵ دفترچه راهنماي شماره يك آزمون سراسري سال ۱۳۹۶ مشخص كند (براي برادران).

۹- اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان.

۱۰- با توجه به بخشنامه ۲۲۱۴۴۶/۴۶۰ مورخ ۹۱/۱۰/۱۸ رياست‌ محترم‌ مركز سنجش آموزش ‌و پرورش كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصويرگواهي پيش‌دانشگاهي خود به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه و درخواست تاييديه‌ي تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را نمايند و رسيد مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. كليه پذيرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولي و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولي خود را در زمان تكميل فرم در دفاتر پيشخوان اعلام نمايند.

۱۱- ارائه اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش براي ديپلمه‌هاي نظام جديدآموزش متوسطه (رياضي‌فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي) سال‌هاي 1385 به بعد كه امتحانات آنان به صورت كتبي و سراسري برگزار شده است در هنگام ثبت‌نام ضروري مي‌باشد. 

۱۲- اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش‌دانشگاهي (رياضي ‌فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر) در هر يك ‌از سال‌هاي 1391 الي 1396 با امضاء و مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش.

ب- تذكرات مهم در رابطه اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي:

۱- داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شدگان نهايي هر يك از رشته هاي تحصيلي نيمه‌متمركز اعلام گرديده است، چنانچه جزء پذيرفته‌شدگان رشته متمركز آزمون سراسري سال 1396 (مرحله اعلام اسامي شهريور ماه) باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولي آنان در رشته متمركز لغو شده و منحصراً مي‌بايست در رشته پذيرفته‌شده نيمه متمركز ثبت‌نام و ادامه تحصيل دهند. اين دسته از داوطلبان نياز به انصراف از رشته قبولي قبلي ندارند و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد. همچنين براي پذيرفته‌شدگان دوره هاي روزانه نيمه‌متمركز يك نوبت از حداكثر دو نوبت قبولي مجاز در آزمون سراسري منظور خواهد شد.

۲- داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شده نهايي دوره هاي روزانه درج گرديده، خواه در مؤسسه آموزش عالي ذيربط ثبت‌نام نمايند و يا ننمايند، در صورت شركت در آزمون سراسري سال 1397، با رعايت شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام منحصراً در رشته‌هاي مربوط به دوره‌هاي غيرروزانه پذيرش خواهند شد.

۳– گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز تربيت بدني و علوم ورزشي دوره هاي مختلف تحصيلي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي از بين داوطلباني كه در مراحل معاينه و آزمون عملي آن شركت نموده‌اند و از سوي كميته آزمون عملي واجد شرايط از نظر معاينه و آزمون عملي براي گزينش نهايي اعلام شده اند با در نظر داشتن نمره علمي زير گروه رشته مذكور و نمره‌هاي علمي و عملي مكتسبه (رشته‌ تربيت بدني و علوم ورزشي از بين گروه‌هاي آزمايشي «1، 2 و 3» انجام شده و داوطلباني كه در آزمون عملي شركت نموده ولي اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اعلام نشده است، يا مردود مراحل معاينه و آزمون عملي بودند و يا در گزينش نهايي مردود علمي در مقايسه با ساير پذيرفته‌شدگان نهايي شناخته شده اند. 

داوطلبان گرامي مي‌توانند سوالات خود را درخصوص موضوعات فوق حداكثر تا تاريخ 96/11/25 از سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان ارسال نموده و يا با شماره‌ تلفن  42163  (پيش شماره 021) تماس حاصل نمايند و از مراجعه حضوري خودداري گردد. ضمناً به سوالات مطرح شده و يا درخواستهاي واصله بعد از تاريخ فوق ترتيب اثر داده نخواهد شد.

برای مشاهده نتایج آزمون رشته های تحصیلی نیمه متمرکز اینجا کلیک کنید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳