Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:58:08 GMT

وحدت مردم و رهبری امام راحل، انقلاب را به ثمر رساند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۴۰۰۸

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، مریم بیدخام مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین در برنامه تجلیل از فعالان انقلاب اسلامی قزوین ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این مناسب‌ها فرصت مناسبی است که اهداف انقلاب را برای جوانان یادآوری کنیم.
وی ادامه داد: اولین و مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن و رهبری بی‌نظیر امام و وحدت و یکپارچگی مردم بود که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: همواره گفته می‌شود عدد 40 عدد کمال است؛ بعد از انقلاب فرازوفرودهایی در دوران‌ مختلف ازجمله دفاع مقدس و سازندگی اتفاق افتاد تا اینکه به دوره اکنون‌که زمان بالندگی انقلاب است برسیم.
وی گفت: نسلی که انقلاب و دوران ظلم ستم‌شاهی را لمس کرده‌اند وظیفه‌دارند تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنند.
بیدخام اظهار کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه دانشگاهی و علمی است به‌گونه‌ای که بعد از انقلاب امکان تحصیل در دانشگاه‌ تقریباً برای تمامی متقاضیان فراهم‌شده است.
وی ادامه داد: البته اگر منصفانه نگاه کنیم در حال حاضر در شرایط ایده آل و آرمانی قرار نداریم؛ مردم مشکلاتی داشته و حق‌دارند از مسئولین مطالبه داشته باشند و مدیران نیز باید تلاش کنند که بهترین شکل زندگی را برای آحاد جامعه مهیا سازند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) و از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس در جمع مردم فریمان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق اقدام دفاعی بود که برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی افزود: طبق فرموده امام راحل دفاع از جمهوری اسلامی واجب است و همه شهدای انقلاب اسلامی بر سر سفره هدایت امام راحل نشستند و با نثار جانشان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه به خلاصه‌ای از شخصیت والامقام شهید حجازی پرداخت و گفت: این شهید گرانقدر از یاران برجسته شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یکی از فرماندهان و عوامل تأثیرگذار در تقویت جبهه مقاومت اسلامی، فلسطین، غزه، لبنان و کرانه باختری در مقابل رژیم غاصب اسرائیل بود و اقدامات میدانی این مرد بزرگ در شکل‌گیری نهضت مقاومت نقش مؤثری داشت.
این رزمنده دفاع مقدس گفت: سردمداران اداره جهان و سازمان ملل تاکنون که بیش از ۱۹۰ روز از جنگ ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان غزه می‌گذرد، اقدامات و جنایات رژیم غاصب را نه تنها محکوم نکرده‌اند، بلکه سکوت کرده و از خود اراده‌ای ندارند و این نشان می‌دهد که امیدی به این سازمان‌های منفعل بین‌المللی نیست.
 وی رژیم جعلی اسرائیل را غده سرطانی در پیکره امت اسلامی دانست و گفت: اگر جمهوری اسلامی و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری، فداکاری و فهم حاج‌قاسم سلیمانی و رشادت و ایثار شهدای والامقام جبهه مقاومت نبود مشخص نیست که این رژیم جعلی و غاصب چه بلا‌هایی بر سر مسلمانان می‌آورد.

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • دلیل تاکید فراوان رهبری به وحدت چیست؟
  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود
  • یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان