Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام هر گونه اختلاف میان خود را تکذیب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ ایام، ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است و در جای جای استان ایلام به طبع سایر مناطق کشور جشن های انقلاب و ویژه برنامه های این دهه مبارک در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روزهای گذشته و در آستانه این دهه، خبری مبنی بر اختلاف میان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام منتشر شد؛ خبری که تاکنون، با توجه به شرایط موجود و درگیر بودن مسئولان با برنامه های دهه فجر، هیچ واکنش رسمی به آن داده نشده است.

اما روز گذشته (یکشنبه) و در جریان سفر استاندار ایلام به بدره برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و زیربنایی این شهرستان، خبرنگار ایلام بیدار این موضوع را که در فضای مجازی بازتاب بسیار زیادی هم داشته است را از استاندار ایلام جویا شد.

رد ادعای اختلاف با نماینده ولی فقیه در استان توسط استاندار ایلام

"قاسم سلیمانی"، نماینده عالی دولت در استان و استاندار ایلام ، با رد ادعای "اختلاف" گفت: بنده با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بسیار دوست و رفیق هستم.

وی با بیان اینکه رابطه خیلی خوبی میان استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا هر دو سه روز یکبار با یکدیگر نشست داریم.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان: قویا تکذیب می کنیم

در همین راستا، "نصرت الله یگانه"، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز  در این باره گفت: هیچ گونه اختلافی میان نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام وجود ندارد و قویا این موضوع تکذیب می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه