Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:49:37 GMT

دیدار با خانواده روحانی شهید خواجه میرزایی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۴۰۶۸

دیدار با خانواده روحانی شهید خواجه میرزایی + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در اولین اقدام خود از خانواده روحانی شهید خواجه میرزایی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ مسعود جمشیدی همزمان با فرا رسیدن دهه فجر در دیدار با خانواده شهید خواجه میرزایی اظهار کرد: امثال شهید خواجه میرزایی با خون خودشان توانستند این انقلاب و اسلام را پایدار و مستحکم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از خدا می خواهیم که توفیق خدمتگذاری به مردم را به ما عطا کند تا در مقابل این شهدا سربلند باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان تصریح کرد: شما خانواده شهید جواجه میرزایی دعا کنید تا بتوانیم از زیر بار این مسئولیت پیروز سربلند بیرون بیاییم تا بتوانیم آنچه که شهدا حقی بر گردن ما دارند ادا کنیم.

جمشیدی بیان کرد: خدا را شاکریم که بعد از مسئولیت بنده اولین خانواده شهیدی که به دیدار آنها رفته ایم این خانواده شهید روحانی بوده است. این اولین دیدار مصادف شد یا شهیدی که لباس پیامبر(ص) را بر تن داشت و در راه اسلام شهید شد.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است