Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیات تکواندو استان گفت:با حضور مدرسان فدراسیون تکواندو کشور ،آزمون ارتقای کمربند آبی به قرمز در یاسوج برگزار شد.
حمید پرهیزگار با بیان این خبر افزود:آزمون کمربند آبی به قرمز و قرمز به مشکی دان 2 در یاسوج برگزار شد.
پرهیزگار گفت:در این آزمون 82تکواندو کار زن و 84 تکواندو کار مرد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات تکواندو استان هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح دانش تکواندو استان ذکر کرد و ادامه داد:در این آزمون تکواندو کاران شهرهای یاسوج ،دوگنبدان ،دهدشت ،سوق ،لنده و چرام حضور داشتند.
این آزمون زیر نظر مدرسان فدراسیون تکواندو کشور در دوبخش بانوان و آقایان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی