Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه جوان نوشت: از صبح دیروز، طرفداران نورعلی تابنده، رئیس فرقه دراویش گنابادی در شبکه‌های اجتماعی و در سایت اطلاع رسانی این فرقه اطلاع دادند که درگیری میان مریدان او و نیروهای امنیتی در منطقه پاسداران تهران و مقابل منزل نورعلی تابنده روی داده است.

بلافاصله با انتشار اين اخبار توسط اكانت‌هاي مريدان نورعلي تابنده، بي بي سي فارسي اخبار مربوط به اين درگيري را از توئيت‌ها و سايت آنان منعكس كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهاي غيررسمي و بدون منبعي هم در توئيتر بود كه خبر از اين درگيري مي‌داد؛ اما هيچ منبع رسمي در كشور خبري در اين مورد منتشر نكرد.

همزمان با سكوت منابع امنيتي در ايران، بي بي سي و راديو زمانه و ‌صدای امریکا با سوءاستفاده از اين سكوت توانستند يكه تاز ميدان اطلاع رساني با چاشني مظلوميت دراويش شوند. فيلم‌ها و اخبار و عكس‌هاي جهت دار و به نفع نورعلي تابنده و مريدانش در فضاي مجازي پر شد و در اوج اين خبررساني‌ها حتي يكي از مريدان نورعلي تابنده از محل درگيري با بي بي سي مصاحبه زنده تصويري انجام داد! تا روشن شود نيروهاي امنيتي نه فقط بي اعتنا به افكار عمومي هستند و اطلاع رساني رسمي در اين مورد ندارند، بلكه كنترل جغرافياي محدود درگيري را هم به طور كامل در دست ندارند‌. ‌

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه