Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، يک منبع رسمي سوريه تاکيد کرد محافل غربي و رسانه هاي وابسته به آن تبليغات هدفمند و سازماندهي شده اي را عليه دمشق به منظور پنهان کردن دادن موشک به گروه هاي تروريستي در سوريه، آغاز کرده اند.
يک منبع رسمي سوري در گفتگو با الميادين گفت: محافل غربي و رسانه هاي وابسته به آن تبليغات سازماندهي شده اي را با هدف مخدوش کردن موفقيت ها و ايجاد مانع در راه پيشروي نيروهاي ارتش سوريه در ادلب و نيز مخدوش کردن وجهه حکومت اين کشور آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منبع افزود: يکي از اهداف اين تبليغات، سرپوش گذاشتن بر اقدام کشورهاي غربي در دادن موشک به گروه هاي تروريستي است که روز گذشته جنگنده روسي را سرنگون کردند. اين کشورها مي خواهند حمايت خود را از تروريست ها پنهان کنند.
اين منبع رسمي سوريه خاطر نشان کرد: اين موج تبليغات پس از آن آغاز شد که اين کشورها در صادر کردن قطعنامه هاي بين المللي در محکوميت سوريه به بهانه استفاده از گازهاي سمي ناکام ماندند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد

ارتش اسرائیل  در بیانیه‌ای اعلام کرد در حال انجام «حملات هدفمند» علیه حماس در شرق رفح است.

به گزارش تسنیم؛ دقایقی قبل‌تر کابینه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد کابینه جنگی این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ ادامه دهد.

نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر فلسطینی در شهر رفح واقع‌ در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند. در صورت آغاز عملیات اسرائیل در این منطقه، آوارگان فلسطینی جایی برای رفتن ندارند. 

آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد روز جمعه گفت چنانچه اسرائیل طرح خود برای حمله به رفح را پیش ببرد صدها هزار نفر در معرض خطر مرگ قرار خواهند داشت.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد ساعاتی قبل‌تر گفته بود از بابت گزارش‌هایی که نشان می‌دهند حمله زمینی گسترده اسرائیل به رفح ممکن است قریب‌الوقوع باشند مستوجب نگرانی است.

همزمان منابع فلسطینی از حملات هوایی شدید و تحرکات زمینی گسترش داده‌اند. به نقل از یک سخنگوی ارتش اسرائیل هم گزارش داده که تل‌آویو فعلاً در حال انجام حملاتی محدود علیه برخی مواضع حماس است. 
 
این حمله در شرایطی انجام می‌شود که ساعاتی قبل‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس از موافقت با طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس/تبادل اسرا خبر داده بود. 

رسانه‌های اسرائیلی اما مدعی شدند که کابینه این رژیم گفته که حماس طرح مصر و قطر را تعدیل کرده و این طرح برای تل‌آویو قابل قبول نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل از آغاز «حملات هدفمند» در رفح خبر داد
  • ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین