Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت حضور مردم،تبعیت از ولایت و توکل برخدا برخلاف دوران ستم شاهی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در یادواره شهدا "آبروی محله، افتخار کوچه"که به مناسبت دهه فجر با محوریت "شهید تیمور سلیمانی" و "شهید قدرت‌اله لطوند"در روستای مورانی برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا باعث تغییر روحیات افراد واتحاد می شود اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اهداف وآرمان های انقلاب ،وحدت و برادری است ،برگزاری یادواره شهدا بهانه‌ای برای جمع شدن و ایجاد اتحاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی بیان کرد: برگزاری این یادواره‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به شهدا بوده است وحضور پر رنگ نسل جوان در این چنین مراسماتی امیدواری را در دل همه ما زنده می کند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای از بین بردن فاصله و ایجاد وحدت و برادری است. 

محمودوند تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت و مرجعیت تشکیل شد و اکنون هم نیز با پیش‌روندگی و پیش برندگی پس از 39 سال در آستانه جشن 40 سالگی آن در کنار هم برگزار می‌کنیم.

 

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل که "انقلاب ما انفجار نور بود "افزود:این به معنای نور الهی بود که هدایت بخش انسان و کشور بوده، هست و خواهد بود و امروز هرچه داریم به برکت این نور است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ادامه داد: همه باید قدر نعمت انقلاب و ولایت را بدانیم و برای حفظ و حراست از آن تلاش کنیم که دستاوردهای ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورده است.

 

سرهنگ محمودوند اضافه کرد:بین مردم و مسئولان هیچ فاصله‌ای نیست و همه در کنار هم برای حفظ آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

 

 

وی با تاکید براینکه قیاس زمان  شاهنشاهی با دوران انقلاب اسلامی باید منصفانه و با در نظر گرفتن ابعاد مختلف باشد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو بخشید که قابل قیاس با دوران ستم‌شاهی نیست زیرا در آن زمان با وجود پشتیبانی سایر کشورها از شاه ملعون اما هیچ اقتداری از خود نداشت.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با وجود هزینه‌های زیاد در هشت سال دفاع مقدس، ترورهای مختلف، کارشکنی، فتنه و تحریم و اخیرا هم اغتشاشات اما به لطف خداوند همچنان با قوت در مسیر پیشرفت و پیروزی است.

 

سرهنگ محمودوند با اشاره به اینکه برخی از دست آوردهای امروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمان شاه اصلا وجود نداشته اند افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم دارای رتبه یک المپیاد علمی است و از نظر انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی، هوافضا و سلول‌های بنیادی که قبل از انقلاب اصلا نامی از آنها نبوده در جهان حرف برای گفتن داریم.

 

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی با وجود مشکلات و تحریم‌های مختلف و هجمه‌های گوناگون مقتدرانه در منطقه ودنیا ،سربلند و استوار ایستاده است.

 

وی با تحول عظیمی که در حوزه اقتصاد داشته ایم یادآور شد: در زمان رژیم ستم‌شاهی آزاد بودن تعرفه گمرکی و سبک زندگی از دلایل ارزانی بود که تعرفه گمرکی آن زمان تعریفی نداشت و اگر آزاد شود با خیل بی‌کاران مواجه خواهیم شد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود:امروز با اقتصاد مقاومتی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بدون اتکا به غربی ها به دنبال فعال کردن کارخانه ها وچرخ اقتصاد در کشور هستیم.

 

محمودوند با قدردانی از مردم پلدختر ومعمولان که در اغتشاشات اخیر،ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند یادآور شد: انشاء الله ملت ایران اسلامی در مراسم یوم‌الله 22 بهمن حضوری پرشور و حماسی و گسترده داشته باشند تا بار دیگر امید دشمنان نظام برای شکست انقلاب اسلامی به یاس تبدیل شود.

 

در این مراسم معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، روسای تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان پل‌دختر و خانواده شهدا حضور داشتند.

 

 در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی  از خانواده شهید قدرت اله لطوند تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب را تشریح کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: در راستای عمل به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره صد برابر شدن تولیدات در حوزه دفاع مقدس؛ اظهار داشت: گام‌های خوب و موثری در جهت تحقق مطالبه امام خامنه‌ای عزیز با مدنظر قرار دادن کیفیت و کمیت کتب دفاع مقدسی، این مجموعه در تلاش است با بیش از 113 عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد، که از این میان 72 عنوان کتاب در بخش حضوری و 113 عنوان کتاب در بخش مجازی می باشد.

 مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو 23 غرفه 544)نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود

وی افزود: از میان 72 عنوان کتاب، 47 عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال 1402 و بهار 1403 منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها را با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی کنیم.

 سلیمی درباره حمایت از علاقمندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقمندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تازه های نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف 10 تا 40 درصدی می شود.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.

سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه های دیگر ما خواهد بود. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» 19 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس