Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@00:39:40 GMT

پذیرش بدون آزمون دانشجو در واحد شهر قدس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۵۱۸۱

پذیرش بدون آزمون دانشجو در واحد شهر قدس

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از پذیرش دانشجو بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی تخصصی این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر محمدرضا حصارکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به‌عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی غرب استان تهران در یکصد و پنج رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در نیم‌سال اول تحصیلی97- 96 دانشجو پذیرش می‌کند که پذیرش بدون آزمون دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حصارکی افزود: «مجموع رشته‌های این واحد دانشگاهی اکنون یکصد و پنج رشته و مقطع است.»

وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات تکمیلی افزود: «پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهید پرور و فهیم کشوراسلامی‌مان می‌‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به عنوان بخشی از بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در منطقه غرب استان تهران با گسترش تحصیلات تکمیلی سعی دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مراکز تحقیقاتی مانند راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی فراهم و تبدیل این واحد به مهد علم و تمدن در منطقه غرب استان تهران با ارائه استانداردهای علمی شود. برای دستیابی به این اهداف برنامه های پیش بینی شده و در حال اجرا است.»

حصارکی گفت: «اکنون برای شروع نیم‌سال دوم تحصیلی ورودی بهمن واحد شهر قدس در رشته‌های علوم ورزشی، تربیت مترجم زبان انگلیسی، حسابداری، حقوق، مدیریت بازرگانی، زیست شناسی جانوری، میکروبیولوژی، زیست‌شناسی، شیمی کاربردی، شیمی محض، مهندسی شهرسازی، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، مهندسی علوم دامی، اقتصادکشاورزی، علوم ومهندسی- صنایع غذایی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، مهندسی علوم دامی، اقتصاد کشاورزی، علوم و مهندسی- آب، مهندسی برق، ارتباط تصویری، حسابداری، مدیریت بازرگانی، معماری، مهندسی اجرایی عمران، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی کشاورزی– علوم و صنایع غذایی، کاردانی حسابداری، کاردانی مدیریت بازرگانی، کاردانی نرم افزار کامپیوتر، کاردان فنی برق –الکترونیک، کاردانی معماری،کاردانی تکنولوژی صنایع غذایی،کاردانی تکنولوژی مواد غذایی،حسابداری،نقشه کشی معماری – معماری، نرم افزار کامپیوتر، گرافیک –گرافیک، دانشجو پذیرش می‌کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری