Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، 600 نفر از «پاکبانان شهر» و کارگران مدیریت پسماند شهر تهران، نخستین گروه از خادمین شهر بودند که عصر یکشنبه به تماشای 2 فیلم از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نشستند.
«بمب، یک عاشقانه» ساخته پیمان معادی نخستین فیلمی بود که پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهر تهران آن را به نظاره نشستند و فیلم دوم نیز «کامیون» ساخته کامبوزیا پرتوی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الله ایوبی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر ویژه خادمین شهر تا پایان جشنواره سی و ششم ادامه خواهد داشت، جهت دهی به برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی و نحوه گذران اوقات فراغت خانواده های شهرداری تهران را هدف اصلی اکران منتخبی از فیلم های جشنواره برای گروه های هدف در شهرداری تهران عنوان کرد.
به گفته وی، در ایام اکران فیلم های جشنواره فجر، نیروهای خدماتی شاغل در سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران (باغبان های شهر)، نیروهای خدماتی و حفاظت شاغل در بوستان های بانوان (بانوان باغبان)، پرسنل شاغل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پرسنل شاغل در سامانه 137، پاکبان های شهر، بانوان و آقایان تطهیرکننده شاغل در بهشت زهرا (س) بخشی از گروه های هدف برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر هستند.
ایوبی افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، پرسنل شاغل در مددسراها، سامان سراها و مراکز خدمات اجتماعی تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی، نیروهای خدماتی شهرداری، نیروهای حفاظتی شهرداری و افراد تحت پوشش مدرسه رویش و مراکز پرتو از دیگر گروه هایی هستند که به نظاره فیلم های جشنواره فیلم فجر می نشینند.
قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران زمان اکران فیلم ها را طی روزهای 15 تا 21 بهمن ماه جاری عنوان کرد.
سی‌ و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه در تهران و مراکز 32 استان کشور برگزار می‌شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است