Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمادگی سپاه جهت بارور کردن ابرها و رفع مشکل کم آبی در کشور، گفت: با وجود اینکه اعتباری به هوافضای سپاه برای بارور کردن ابرها اختصاص نیافته، هوافضای سپاه اعلام کرده که به دلیل مشکلات در حوزه کم آبی و بارش بسیار کم نزولات آسمانی آمادگی دارد که نسبت به بارور کردن ابرها اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمادگی سپاه در کمیسیون تلفیق نیز مطرح شد، گفت: در همین راستا برخی از تجهیزاتی که باید روی هواپیما نصب شود خریداری و نصب شده است. همچنین برخی از موادی که برای تزریق به ابرها برای بارور کردن نیز لازم است خریداری شده که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای بارش‌ها استفاده کنیم.

معاون سپاه پاسداران در مورد زمان رخ دادن این اتفاق، گفت: علیرغم اینکه تاکنون دولت از سپاه چنین چیزی را درخواست نکرده است، اما ما آمادگی خود را به دستگاه‌های مربوطه اعلام کردیم، طبیعتا این کار باید از هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس