Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگویی گفت: اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده است برای جلوگیری از پولشویی و اعمال سیستم نظارتی، تاخیر ساعات واریز پول برداشتی از حساب مشتری به حساب فروشنده از طریق دستگاه پز برای جلوگیری از پولشویی و برخی سوءاستفاده‌ها انجام گرفته است اما مدیران این بانک باید توجه داشته باشند با افزایش ساعت‌های تاخیر واریز حتی تا ۴۸ ساعت، کسب و کار دچار اختلال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمانیده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: از این گذشته مدیران بانکی همواره فعالان اقتصادی، تجار و کسبه را به استفاده از دستگاه‌های ای تی ام، پز و حساب اینترنتی توصیه می کنند و مزایای استفاده از این سیستم را برای آنان تشریح می کنند، اما ازسوی دیگر این چنین برای آنان مشکل به وجود می آورند.

فولادگر خاطر نشان کرد: فعالان اقتصادی لحظه به لحظه روی آخرین موجودی حسابشان تبادلات مالی انجام داده و براساس آن چک صادر می کنند. وقتی تعداد ساعات تاخیر واریز پول افزایش یابد، حساب و کتاب آنها به هم می ریزد.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ خطاب به مدیران بانک مرکزی از آنها خواست هرچه سریعتر مشکل به وجود آمده برای فعالان اقتصادی را حل کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت