Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:14:04 GMT

تفکر و روحیه بسیجی خنثی کننده توطئه های دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۵۷۹۶

تفکر و روحیه بسیجی خنثی کننده توطئه های دشمن است

کرج-ایرنا-فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: تفکر و روحیه بسیجی خنثی کننده توطئه های دشمن است که توانسته دشمن را به زانو در آورد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ پاسدار دوم علی لشگری روز دوشنبه درآیین افتتاح پایگاه بسیج شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند در اداره گاز شهرستان فردیس افزود: ایران اسلامی به واسطه تفکر و روحیه بسیجی توانسته توطئه‌های 40 ساله دشمنان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین و شاخص ترین ماموریت های بسیج و سپاه حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی افزود: مجموعه نظام اداری باید به سمت و سوی اسلامی شدن گام بر دارد که یکی از راههای کمک به این مهم راه اندازی بسیج اداری است.
وی با بیان اینکه بسیج یک اداره و تشکیلات اداری نیست، افزود: بلکه در این پایگاه تفکرات بسیجی حاکم می شود.
لشگری گفت: بسیج در انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نیروی خدمتگزار در خدمت تمامی ارگان ها در هر موقعیت و زمانی بوده است و هدف اصلی آن خدمتگزاری خالصانه به نظام و مردم است.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب تاکنون تمام تلاش دشمن بر این بود که انقلاب اسلامی ساقط و از مسیر اصلی خود منحرف شود.
لشگری افزود: هر انقلاب دوره شکل گیری و تثبیتی دارد که مرحله تثبیت به مراتب سخت تر از دوره شکل گیری است در مرحله تثبیت انقلاب اسلامی با هدایت رهبری از این مرحله عبور خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: برای رسیدن به انقلاب و نظام تلاش هایی صورت گرفته است در بخشی از عرضه ها از جمله امنیت و استقلال به توفیقاتی نایل شدیم در بعضی از مسایل نیز مشکلاتی وجود دارد با کمک مردم و مسئولان باید حل شود.
رضا سلطانی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حیدر جلیلوند از شهدای مدافع حرم اداره گاز شهرستان فردیس منصوب شد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیه و تببین عملیات «آیه های زندگی» که با حضور بانوان و سرشبکه های تبیینی و تبلیغی استان قزوین برگزار شد با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری توجه به تجربه و درس گرفتن از گذشته را یک راهبرد می‌دانند.

وی افزود: اگر از این راهبرد و درس گرفتن از گذشته غفلت کنیم دروغ‌ها جای واقعیت را خواهد گرفت و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: کار اصلی ما شناخت دشمن و نقشه او و همچنین شناخت نقشه بلند مدت او است و باید در دعواهای جاری مسؤولین رد پای دشمن را جستجو کرد.

وی تاکید کرد: در پس خیلی از فضاسازی‌های دشمن تولید کینه و نفرت وجود دارد و شکل گیری پدیده‌هایی مثل عمامه پرانی نقشه یک شب و دو شب دشمن نیست بلکه فضایی است که سال‌ها با دروغ‌پردازی شبهه آفرینی ایجاد می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: برنامه ریزی برای سالگرد اغتشاشات در سال ۱۴۰۲ یک برنامه ریزی جدی بود اما با هوشیاری نخبگان و علاقه مندان به این انقلاب این برنامه ریزی و توطئه خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که جبهه مؤمن به انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند همین تفرقه با دوگانگی‌های ساختگی است و نگاه سطحی به مسائل ما را وارد یک میدان کارزار درون خانواده انقلاب خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: در هر مناسبتی نرم افزار دوگانه سازی دشمن به کار گرفته می‌شود و ایادی داخلی، پیوست رسانه‌ای و حتی شبکه مجری نقشه‌های شوم دشمنان در کشور مأموریت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط مواجهه ما باید به دور از انفعال و یا برخورد سلبی باشد بلکه باید به دنبال یک مواجهه منطقی و عالمانه و مبتنی بر شناخت نقشه دشمن باشد

کاظمی در پایان یادآور شد: آنچه دشمن دست از ان بر نخواهد داشت دشمنی با ماهیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و تا زمانی که این بازدارندگی در فضای فکری جامعه اتفاق نیفتاد نمی‌توان با خیال اسوده کار را سپری کرد.

کد خبر 6058422

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • علم‌الهدی : تهدید و تحریم اقتصادی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود
  • رمز موفقیت و ایمنی پروازهای نهاجا، صداقت و روحیه جهادی است
  • مردم وارث اصلی حکومت‌ هستند
  • روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد
  • حضور مردم در انتخابات تلاش های دشمنان را برای تضعیف مردمسالاری خنثی کرد