Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قاسمی دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزبانی ایران در هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا بیان کرد: خوشبختانه سطح مسابقات خیلی خیلی بالا بود و به هیچ عنوان فکر نمی کردم تا این حد بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم در کل می توانم بگویم کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و این مسئله نشان داد که دوومیدانی ما حرف های زیادی را برای گفتن داردحتی در برخی از مواد واقعا ورزشکاران خوبی به ایران آماده بودند و با حضور این نفرات کیفیت مسابقات بالاتر رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به فدراسیون بودجه تزریق شود می توانیم در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم

او ادامه داد: معتقدم با اینکه ورزشکاران با استعدادی در ترکیب تیم ملی دوومیدانی حضور دارند اما با این وجود فدراسیون واقعا بودجه کمی در اختیار است، در صورتی که بودجه خوبی به فدراسیون تخصیص یابد بدون شک می توانیم نتایج بسیار آیده آلی را برای این رشته مدال آور در مسابقات پیش رو بدست آوریم.

مصدومیت مانع از کسب مدالم در بازی های داخل سالن شد

قاسمی در پاسخ به این سوال که چرا نتوانست در این رقابت ها مدالی را کسب کند،تصریح کرد: متاسفانه پیش از شروع مسابقات با آسیب دیدگی مواجه بودم و 2 روز قبل مسابقه دردم بهتر بود و در روز مسابقه هم به زور توانستم مسابقه بدهم. در مرحله مقدماتی با وجود مصدومیت رکورد خوبی را به ثبت رساندم اما در فینال دوباره درد به سراغم آمد و آن چنان که باید نتوانستم خوب عمل کنم البته از عملکردم بسیار راضی هستم و چنانچه مصدومیت نداشتم می توانستم به راحتی مدال بیاورم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در ادامه صحبت هایش گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است بیست و نهم همین ماه برای حضور در مسابقات داخل سالن راهی ترکیه شوم و این رقابت تنها مسابقه ای است که می توانم در آن سهمیه رقابت های جهانی بیرمنگام انگلستان را که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود بدست آورم البته با توجه به اینکه روادید ندارم حتی اگر ورودی هم کسب کنم بعید است که بتوانم در این مسابقات شرکت کنم.

قهرمان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درمورد اینکه آیا می توانیم در بازی های آسیایی جاکارتا با این شرایط مدال کسب کنیم یا خیر،پاسخ داد: به طور قطع به یقین نمی توانم پاسخ درستی به شما بدهم به اعتقاد من اگر برای تمام ورزشکاران هزینه شود آنها می توانند نتایج خوبی را در اندونزی برای کاراون کشورمان کسب کنند در غیر اینصورت زیاد نباید توقع کسب مدال را از دوندگان در اندونزی داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم