Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:23:33 GMT

نماز طلب باران در سبزوار اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۵۹۳۱

نماز طلب باران در سبزوار اقامه شد

نماز باران به امامت حجت الاسلام والمسلیمن غلامرضا مقیسه امام جمعه سبزوار و با حضور مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد و نمازگزاران از درگاه خداوند نزول رحمت الهی را درخواست کردند.
بر اساس گزارش اداره هواشناسی سبزوار از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 3،6 دهم میلیمتر بارندگی در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 89 درصد کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میانگین بارندگی در دوره آماری 30 ساله سبزوار در مدت مشابه 78،3 میلیمتر بود. بارندگی امسال در این شهرستان نسبت به دوره مزبور نیز 95 درصد کاهش یافته است.

* انقلاب اسلامی منجی ملتهای اسلامی
مشاور و دستیار عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر گفت: امروز اقتدار، عزت، امنیت و پیشرفتهای مختلف کشور مرهون انقلاب اسلامی است.
سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه روی پای خود ایستاده منجی ملتهای اسلامی و منطقه در خاورمیانه و جهان اسلام شده است. انقلاب اسلامی با اتکا به ایمان، پیروی از ولایت فقیه و انسجام مردم شکل گرفت و بساط حکومت طاغوت را برچید.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است