Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی سالار گفت: سالار در سن هشت سالگی و زمانی که در کلاس دوم ابتدایی به تحصیل مشغول بوده به قصد خرید نان در تهران از منزلی که آنها میهمانش بودند، خارج شده و بازنگشت.

سالار که اکنون جوانی 20 ساله شده در مورد گم شدن خود گفت: آن روز تا شب در خیابان ها چرخیده و نهایتا با سوار شدن به یک ماشین سر از شهر کرج درآورده است. مدت ها توسط جوانی در کرج به کار گرفته شده و تا چند روز قبل با همان جوان در یک کارگاه مشغول کار بوده است.

به کمک یک مامور امنیتی که با دوستش رابطه خویشاوندی داشته توانسته خانواده خود را پیدا کند.

این جوان دیشب در میان استقبال اهالی روستای احمد آباد وارد زادگاه خود شد و به گرمی از سوی هم ولایتی ها و اعضای خانواده خود مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • ۹۹ درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان غذای کافی برای خوردن ندارند
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم