Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آئین تکریم دکتر امیرمحمد کاظمی فر و معارفه دکتر سیدسعید فرزام روسای سابق و جدید مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا گفت: بیمارستان بوعلی سینا در بین بیمارستان های دانشگاه، بالاترین سطح رضایتمندی مردم را داشته است. دکتر مهرام ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان بوعلی سینا از مدیریت خوب دکتر کاظمی فر تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه همچنین از دکتر فرزام که مسئولیت سنگین ریاست بیمارستان را پذیرفته اند سپاسگزاری کرد.
در این آئین که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا و با حضور رییس دانشگاه، معاونین، روسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی و کارکنان مرکز برگزار شد دکتر کاظمی فر در فضایی عاطفی ضمن قدردانی از همراهی کارکنان بیمارستان بوعلی سینا این مرکز را مجموعه ای خوب و منسجم دانست. دکتر کاظمی فر که اینک به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب شده است در بخش دیگری از بیانات خود گفت : جایگاه جدید، سنگر تازه ای برای خدمت است.
در ادامه دکتر سیدسعید فرزام ضمن سپاس از ریاست دانشگاه به خاطر اعتمادشان اظهار امیدواری کرد بتواند در این جایگاه مفید و موثر باشد.
در پایان لوح سپاس از دکتر کاظمی فر و حکم انتصاب دکتر فرزام توسط رییس دانشگاه اهداء شد. همچنین واحدهای مختلف با اهداء لوح و هدایا از زحمات دکتر کاظمی فر قدردانی کردند.
9001/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • لحظه برخورد رعد و برق بر فراز آرامگاه بوعلی سینا
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان