Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ایام الله دهه فجر، چندین طرح اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه راه اندازی شده است، مورد بازدید مسئولین این نهاد قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، امروز دوشنبه با حضور حسین قبادی بصیر، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از چندین طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی که توسط بسیج سازندگی راه اندازی شده است، بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی بصیر در ابتدا از یک واحد لبنیاتی که با بهره گیری از کمک های بسیج سازندگی و در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده بود، بازدید کرد.

این واحد تجاری اشتغالزایی مستقیم ۶ نفر را به همراه داشته است.

بازدید از کارگاه تولید نان فانتزی دومین برنامه مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بود.

این کارگاه نیز از طرح های اقتصاد مقاومتی است که با کمک بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

برای راه اندازی این کارگاه۳۰ میلیون ریال به عنوان سرمایه اولیه و با استفاده از تسهیلات اعطایی از این نهاد هزینه شده است.

اکنون سرمایه این واحد به ۳۰۰ میلیون رسیده و ۱۱ نفر اشتغالزایی را نیز در پی داشته است.

بازدید از کارگاه خانگی تولید ترشی نیز از دیگر برنامه های امروز مسئول بسیج سازندگی بود و این کارگاه نیز به عنوان یکی از مشاغل خرد و با بهره گیری از کمک های بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

کارگاه تولید ترشی و فرآوری زیتون دیگر مقصد مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بود که با کمک این نهاد به بهره برداری رسیده است.

۳۰ میلیون تومان سرمایه با استفاده از تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی در حوزه اقتصادمقاومتی برای این کارگاه هزینه شده است و ۵ نفر اشتغالزایی نیز به دنبال داشته است.

بازدید از کارگاه تولید و بسته بندی سبزی از دیگر برنامه های امروز قبادی بصیر بود و راه اندازی این کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی نیز ۴ نفر اشتغالزایی درپی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود