Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در جلسه ای در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) هماهنگی های لازم جهت رفع موانع ترافیکی و سهولت در رفت وآمد شهروندان به بهشت زهرا(س) در روزهای پایانی سال صورت گرفت.

سعید خال در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور در ایجاد نظم و آرامش در سطوح مختلف جامعه و به ویژه در سطح سازمان بهشت زهرا(س) بیان داشت : سازمان بهشت زهرا(س) در ایام پایانی سال شاهد یک همایش بزرگ مردمی و خودجوش است که هزاران نفر از شهروندان با مراجعه به این مکان مقدس یاد و نام عزیزان خود را گرامی می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اولویت اصلی را کاهش حجم ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ضمن اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(س) به صورت سنتی و از دیربازگفت: ما با تمام توان و امکانات آماده همراهی و همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ به ویژه در ایام پایانی سال و برای خدمت به شهروندان خواهیم بود و همواره این همکاری برای ما اصل اساسی به شمار می رود و ما روابط بسیار برادرانه و نزدیکی با پلیس راهور داریم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گفت : حضور پلیس راهور در خیابان ها و معابر آرامش و امنیت روانی برای شهروندان و رانندگان را به همراه دارد و این موضوع واقعیتی انکار ناپذیر است و ما نیز با همکاری با پلیس به دنبال آرامش و امنیت برای شهروندان هستیم.

وی در پایان برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام را برای بهبود شرایط تردد در ایام آخر سال بیان کرد.
706

پلیس راهور تهران بزرگ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) شهروندان سعید خال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ گودرزی گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد، یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند. 

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی، پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 

سرهنگ گودرزی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد. 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد؛ به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده، اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت