Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدانی معاون امنیتی استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درخصوص جزئیات تیراندازی در اطراف نهاد ریاست‌جمهوری، اظهارداشت: فردی به حالت کفن‌پوش در تلاش بود از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری بگذرد که با اخطار نیروهای حفاظت نهاد مواجه شد.

وی تصریح‌کرد: با تیراندازی مأموران حفاظت این فرد که سلاح سرد داشت، از ادامه مسیر باز می‌ماند و مصدوم می‌شود، در تلاشیم تا هویت فرد مصدوم و علت اقدام او را جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ حسین زلقی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 28 این فرماندهی قرار گرفت.

 وی، افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به در منزل یکی از نزدیکان خود با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی اهواز، تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی، در دو عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری