Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از پنج هزار نفر و ۴۰۰ نفر در آزمون شانزدهمین دوره سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده اند و آزمون کتبی آن ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ثبت نام اینترنتی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان دی ماه تمدید شده بود که بیش از پنج هزار و 400 نفر از استان اردبیل در این آزمون ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه موسسه دارالقرآن کریم در رتبه ثبت نام موسسه های سراسر کشور توانست رتبه پنجم را کسب کند، تصریح کرد: استقبال عمومی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان برای حضور در بخش های مختلف این مسابقه قرآنی بسیار زیاد است.

 

طاهری با اعلام این مطلب که آزمون کتبی تمام رشته ها پنجشنبه 10 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، افزود: آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن روز شنبه 12 اسفند ماه و آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان و بزرگسالان از 12 الی 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با یادآوری این مطلب که این آزمون با مشارکت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه استان و آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می شود، خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت از مهمترین اهداف این آزمون است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد