Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@07:29:37 GMT

واکنش دختر صدام پس از تحت تعقیب قرار گرفتن

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۶۹۰۴

واکنش دختر صدام پس از تحت تعقیب قرار گرفتن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، اقدام دولت عراق در قرار دادن «رغد صدام» دختر صدام معدوم در لیست اسامی افراد تحت تعقیب، واکنش وی را به دنبال داشت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: من از سال ۲۰۰۳ وارد عراق نشده ام و تعجب می‌کنم که چنین اقدامی صورت گرفته است.

دختر صدام معدوم که سابقه حمایت از تروریست‌های تکفیری داعش را در پرونده خود دارد، در کمال تعجب مدعی شد: کسانی که چنین تصمیمی را گرفتند در واقع در جنگ زندگی می کنند و به قانون پایبند نیستند!

وی که ژست طلبکارانه به خود گرفته است، مدعی شد: روزی به عراق باز می‌گردم و آن روز، روز محاکمه کسانی است که به من اهانت کردند!

گفتنی است؛ دولت عراق اسامی ۶۰ نفر از مهمترین مظنونان امنیتی را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست شامل ۲۸ نفر از داعشی‌ها، ۱۲ نفر از سرکرده‌های القاعده و ۲۰ نفر از سران حزب منحله بعث می‌شود. نام رغد صدام هم در این فهرست به چشم می خورد

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش

بازدید 6 شادمهر عقیلی با حواشی فراوانی از تبلیغ قمار تا لغو و درگیری در کنسرت‌هایش و در نهایت پلی بک خواندن مواجه شده و بیش از آنکه نام او با موسیقی شنیده شود، با این رسوایی‌ها پیوند خورده است. پس از آنکه ژینا دوست دختر معروف شادمهر عقیلی پس از سال‌ها سکوت را شکست و دست به افشاگری علیه این خواننده لس آنجلسی زد، شادمهر عقیلی نتوانست تحمل کند و روی صحنه به آن واکنش نشان داد. این بخش از کنسرت پرحاشیه عقیلی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکنش طالبان به حمله هوایی پاکستان به افغانستان
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • یک حقوقدان به کاظم صدیقی: شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن!
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • چالش مانکن ۵ هزار نفری در یک شهر
  • واکنش کیهان به هشتگ «من سلیطه‌ام»
  • مرگ حقوق بشر به دست مدعیان حقوق بشر؛ از حلبچه تا غزه