Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شايعاتي در خصوص شرط‌بندي برخي بازيکنان ليگ برتر واليبال شنيده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، با برگزاري رقابت‌هاي هفته آخر ليگ برتر واليبال، چهره هشت تيم راه يافته به مرحله پلي‌‌آف ليگ برتر مشخص شد.
تيم شمس در صورتي که مي‌توانست تيم رعد سقوط کرده به ليگ دسته اول را شکست دهد به مرحله پلي‌آف راه پيدا مي‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اين که اگر هاوش هم مقابل خاتم اردکان شکست مي‌خورد باز هم شاگردان وکيلي به مرحله پلي‌آف صعود مي‌کردند اما در نهايت همه اتفاق‌ها به شکلي رخ داد که تيم شمس نتواند جزو هشت تيم بالاي جدول باشد.
البته هفته پاياني ليگ برتر واليبال با شائبه‌هايي همراه بود. شائبه‌هايي که در خصوص شرط‌بندي در برخي مسابقات بود هر چند تاکنون سند يا مدرکي پيرامون آن منتشر نشده است.
محمد وکيلي، سرمربي تيم واليبال شمس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص اين موضوع اظهار داشت: وقتي تيم خاتم با بازيکنان ناکارآمد و جوان مقابل هاوش قرار مي‌گيرد مشخص است که اهميتي به اين مسئله که نتيجه اين مسابقه براي ساير تيم‌ها مهم است نمي‌دهد. تيم رعد هم بهترين بازي فصل خود را مقابل ما انجام داد تا جلوي صعود ما گرفته شود. البته اين موضوع به تنهايي ايرادي ندارد.
وي ادامه داد: شنيده‌ام که الان يکسري از بازيکنان يا افرادي که در تيم‌هاي باشگاهي‌شان به حق و حقوق خود نرسيده‌اند در سايت‌هاي شرط بندي، ثبت‌نام کرده‌اند. البته نمي‌دانم اين مسئله تا چه اندازه واقعيت دارد.
سرمربي تيم شمس در خصوص اين که اطلاعاتي که مربوط به شرط‌بندي را چه کسي به او داده، گفت: صحبت‌هاي زيادي در خصوص شرط‌بندي وجود دارد البته از خدا مي‌خواهم که اين موضوع واقعيت نداشته باشد. اما اگر اين موضوع ريشه‌کن نشود آينده ورزش کشور به خطر مي‌افتد.
وکيلي در پايان خاطرنشان کرد: علاقه من اين است که اين شايعات را باور نکنم اما شبهه زياد است. البته نمي‌شود به طور قطع در خصوص اين موضوع صحبت کرد.
به گزارش ميزان، به نظر مي‌رسد فدراسيون واليبال به جاي تکذيب اخبار صحيح مانند انتشار فهرست 40 نفره براي دريافت رواديد آمريکا، بايد بيشتر از هر زمان ديگري به بررسي شائبه شرط‌بندي در ليگ برتر واليبال بپردازد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی