Web Analytics Made Easy - Statcounter


حسین باشه آهنگر دستیار برنامه ریز و بازیگر سینما در یادداشتی نسبت به حاشیه پیش آمده برای مژگان صابری بازیگر فیلم سینمایی «شعله ور» واکنش نشان داد.

به گزارش امتداد نیوز، حسین باشه آهنگر دستیار برنامه ریز و بازیگر سینما درباره حاشیه پیش آمده برای مژگان صابری بازیگر فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله که برخی از حرکات او در نشست خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر مورد توجه و متاسفانه تمسخر قرار گرفته بود، یادداشتی نوشته و در اختیار امتداد نیوز قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«سلام مژگان خانم صابری.

ببخش دیر برایت نوشتم. حق بده میان این همه شلوغی و درگیریِ فیلممان مجال نوشتن برایت نبود.

اول از همه درخششت مبارک. دوم خوش آمدی به این جامعه بزرگ و با عشق و گاهی بی انصاف.

خسته نباشی بابت هنر آفرینیت در فیلم «شعله ور».

راستش چند خط برایت می نویسم. بی آنکه مرا بشناسی بی آنکه تو را بشناسم. مژگان خانم صابری.

این هایی که می بینی عده کمی هستند که خود را خبرنگار جا می زنند… اما تو به دل نگیر… این عده کمی از خبرنگاران، حاضرند برای یک خبر هر راستی را دروغ کنند… اما تو به دل نگیر… سینما این نیست اما سینمای ما را عده کمی کم خرد احاطه کردند که به جای تبریک به تو، به جای راهنمایی تو، کمک به درخشش و شهرتت با تیترهای زرد و پوچ‌شان، این روزها را پشت سر می گذارند… اما تو به دل نگیر… این هایی که برای تو حاشیه سازی می کنند، همان خبرنگارنماهایی هستند که فیلم ها را ندیده می کوبند، قلمشان را می فروشند… اما تو به دل نگیر…

سینما و اهالی‌اش آنقدر زیباست که این عده ناچیز، چیزی از شکوهش و چیزی از تمام خبرنگارانی که شب و روز برای اطلاع رسانی زحمت می کشند کم نمی کند… تو این چند نفر را به دل‌نگیر …

به امید درخشش همیشگیت… به امید همکاری… به امید عاشقی و مانایی ات…

ارادتمندت؛ حسین باشه آهنگر/ بهمن ماه ۱۳۹۶»

true برچسب ها : یک پلان «سرو زیر آب» ۳۰۰ هنرور داشت/ دردسر پسر کارگردان بودن! true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ