Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه علمیه قروه درجزین در نشست ایدولوژی انقلاب و دستاوردهای آن با حضور دانشجویان و ریاست دانشگاه پیام نور رزن گفت:پایه و اساسا تفکر و دنیای غرب بی خدایی است و قائل به روح و خدا نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،،حجت الاسلام حمزه پور صبح امروز در نشست انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دانشگاه پیام نور رزن با اشاره به تلاشهای دنیای غرب برای برنامه ریزی برای بشر گفت:هرگز چنین تفکری نمی تواند برای بشر برنامه ریزی کند زیرا به روح وجودی شناخت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشریح بدن انسان در علم پزشکی گفت:وقتی تفکری به روح انسان اعتقاد و دسترسی ندارد نمی تواند برای این موجود برنامه ریزی کند.

حمزه پور مشکل اساسی را نرفتن به سمت خدا دانست و گفت:خدا انسان را افریده است و خدا میتواند برای انسان برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به برخی نارسایی ها و کمبودها در  کشور گفت:دلیل این مشکلات نیز در کشور ما عدم خداگرایی کامل است.هر کجا مشکل داریم نتیجه غفلت از خداوند است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه  تمام تفاوت انقلاب اسلامی و استکبار در خدا محوری است گفت:با خدا محوری واقعی میتوان بر مشکلات غلبه کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی منصوب شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی حکمی ابراهیم شکرانی را به‌عنوان سرپرست دبیری ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن حکم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است:

جناب آقای ابراهیم شکرانی

با اعتماد به فضل الهی، نظر به سوابق و تعهد جنابعالی در حوزه سیاستگذاری فرهنگی و در اجرای ماده بیست و یکم سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی جنابعالی را به عنوان سرپرست دبیری ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می‌‌کنم.

شورای عالی انقلاب فرهنگی 6 مناسبت جدید در تقویم نامگذاری کرد

موارد زیر از اهم وظایف مورد انتظار است:
1) اتخاذ تدابیر لازم برای اجرایی سازی سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور با توجه به اولویت‌ها و فوریت‌ها.
2) تولید استاد راهبردی مورد نیاز در ساحت‌های فرهنگی و اجتماعی که فاقد استاد سیاستی راهبردی هستند.
3) به روز رسانی استاد راهبردی فرهنگی و اجتماعی که بیش از ده سال از زمان تصویب آنها می‌گذرد.
4) نظارت مستمر و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های رسمی مرتبط با ماموریت ستاد در خصوص میزان اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی.
5) ساماندهی، تقسیم کار زمان بندی هماهنگی هم افزایی و رفع تعارضات میان دستگاه‌ها و نهادهای رسمی و غیر رسمی نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی در اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی.
6) راه‌اندازی میزهای تخصصی و اجرای برنامه‌های مصوب سالانه ستاد بر اساس زمان‌بندی دقیق و با و مشارکت سازمانها و نهادهای رسمی و غیررسمی به ویژه فعالان مردمی فرهنگی و اجتماعی.
7) طراحی شاخص‌های رصدی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه به مرکز رصد برنامه ریزی و ارزیابی به منظور رصد جامع فرهنگی و اجتماعی و همکاری با مرکز در تحلیل داده‌ها و تعیین اولویت‌ها.
8) مشارکت فعال در حل مسائل فراستادی با همکاری سایر ستادهای راهبری و نظارت و مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی.
9) مشارکت فعال در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور متناسب با سبک زندگی اسلامی ایرانی با همکاری مرکز رصد برنامه ریزی و رصد برنامه ریزی و ارزیابی و سایر دستگاه‌های رسمی و غیررسمی.
10) مشارکت فعال در تدوین سیاست‌های مربوط به ساماندهی محتوا در فضای مجازی در ساحت‌های فرهنگی و اجتماعی.
11) همکاری و هماهنگی با شوراهای اقماری همچون شورای فرهنگ عمومی شورای هنر، شورای حوزوی و ... به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آنها در انجام ماموریت های محوله به ستاد.
12) غنا بخشی به دستورات ستاد نقشه مهندسی فرهنگی و شورای معین آن شورای معین و شورای عالی انقلاب فرهنگی.
13) طراحی برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی و راهبری و نظارت بر حسن اجرای آنها در استان‌ها.
14) همکاری با مرکز رصد برنامه ریزی و ارزیابی در راه‌اندازی و ساماندهی کمیته و کمیسیون مشترک با سازمان برنامه و بودجه به منظور ساماندهی به برنامه‌های سالانه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی.
15) برنامه‌ریزی جهت آمایش فرهنگ.
16)  ارائه گزارش‌های دوره‌ای در حوزه‌های سیاستگذاری راهبری و ارزیابی میزان تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی.

گفتنی است دکتر ابرهیم شکرانی پیش از این مسئولیت‌هایی مانند معاون برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و دبیر کمیسیون سبک زندگی اسلامی ایرانی به مدت 8 سال را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود
  • زراعت چوب در استان بوشهر بررسی شد
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • تنش آبی و جوانی جمعیت مباحث استان سمنان نیازمند توجه در سال جدید است
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • سرپرست ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی منصوب شد
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
  • ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است