Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز چهارشنبه 18 بهمن 96 مراسم افتتاحیه 958 پروژه عمرانی و توزیع 157 بسته جهیزیه عروس توسط سپاه کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر عزیزی‌فر مسؤول بسیج سازندگی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  کُردتودی، با اعلام این خبر گفت: افتتاح این 958 پروژه عمرانی و توزیع 157 بسته جهیزیه عروس به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم از صدها برنامه غیرعمرانی محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس کردستان رونمایی خواهد شد.

مسؤول بسیج سازندگی استان کردستان افزود: این مراسم در روز 18 بهمن و در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با حضور فرماندهان سپاه کل برگزار می‌شود.

عزیزی‌فر با اشاره به نحوه توزیع جهیزیه های تهیه شده عنوان کرد: این 157 جهیزیه تهیه شده به 157 نو عروس بی‌بضاعت که در روستاهای استان زندگی می‌کنند اهدا و شامل کل استان می‌شود.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل 5 قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد

ایسنا/کردستان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد.

میثم عابدی، امروز در مراسم رونمایی از مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) اظهار کرد: استان کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص در حوزه آی سی تی وضعیت بسیار مطلوبی دارد که باید مورد آموزش قرار گیرند.

وی بر نهادینه کردن آموزش در حوزه فناوری اطلاعات در مدارس تأکید کرد و افزود: برخی از نهادهای خصوصی وعده حمایت و تجهیز مدارس را داده‌اند.

عابدی با اشاره به اینکه مبتنی بر ظرفیت استان ها در بخش های مختلف باید هوشمندسازی تعریف شود تا اثرگذاری لازم را در توسعه داشته باشد عنوان کرد که با توجه به مصرف‌گرا بودن کشور عراق، باید در زمینه صادرات تولیدات فناورانه متناسب با ظرفیت‌هایی که در کردستان وجود دارد برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی مانند گندم، توت‌فرنگی و به لحاظ معدنی در زمینه معادن طلا و غیره ظرفیت بالایی دارد که می‌طلبد برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها در زمینه توسعه استان، از روش‌های فناورانه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با توجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش‌افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی ایفا کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این مراسم اظهار کرد: اتاق بازرگانی در دوره دهم برای جبران عقب ماندگی تاریخی که کردستان نسبت به سایر استان ها داشته ، ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

کمال حسینی با بیان اینکه ۴۴ برنامه برای این بنیاد هدفگذاری شده است، افزود: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه‌ای، هشت شهرک صنعتی تخصصی، کنسرسیوم، شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی از جمله برنامه‌های بنیاد توسعه استان است.

وی بیان کرد: پیشرفت کشور مستلزم توسعه استان‌های مختلف است، بنابراین می‌طلبد در راستای رشد مناطق گوناگون تلاش مضاعفی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد