Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:37:35 GMT

فیلم/ دستگیری باند زورگیری در کرج

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۸۰۰۸

‍‍‍‍‍‍

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند خفت گیری بابیش از ۱۰۰فقره سرقت و زورگیری در استان خبر داد.

دریافت 2 MB فیلم/ دستگيری باند زورگيری در کرج ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در آمریکا، زیر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه اینترنت پرسرعت حساب نمی‌شود

در روزگاری که سرعت اینترنت کشورمان علیرغم ادعای نهادهای مربوط و با توجه به قیمت بالای تعرفه‌ها در بهترین حالت خود به اندازه ۱۰ درصد کشورهای برتر این حوزه هم نیست، و طبق گزارش ماه فوریه اسپیدتست با افت همراه بوده است، کمیسیون فدرال آمریکا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی تعریف جدیدی از استاندارد اینترنت «پهن باند» (Broadband) ارائه داده است.

مفهموم جدید اینترنت پرسرعت در آمریکا

به گزارش گجت نیوز، جسیکا روزن ورسل، رئیس پیشین هیئت مدیره کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC)، 9 سال پیش به لزوم بالا بردن استاندارد و تعاریف اینترنت پرسرعت اشاره کرده بود و معتقد بود که باید حد نصاب جدید اینترنت در آمریکا ۱۰۰ مگابیت‌ برثانیه باشد. و هر عددی کمتر از آن را، یک ظلم و بی عدالتی در حق کودکان‌، آینده‌گان و اقتصاد دیجیتال این کشور خوانده بود.

حال پس از گذشت 9 سال این خواسته جسیکا روزن ورسل جامه عمل پوشانیده است. این در حالی است که رئیس هیئت‌مدیره‌ی سابق کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به هنگام ترک این سازمان در سال ۲۰۲۱ گفت که همچنان به چیزی بیشتر از سرعت دانلود ۲۵ مگابیت‌ برثانیه نیاز نداریم.

طبق اعلام دولت ایالات متحده آمریکا از این پس قوانین مربوط به ارائه اینترنت و پیش نیازهای آن به صورت سختگیرانه‌ای مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد. طبق این قانون ازاین‌ پس به سرویسی «پهن‌باند» می‌گوید که دارای سرعت دانلود ۱۰۰ مگابیت‌ برثانیه و سرعت آپلود ۲۰ مگابیت‌ برثانیه باشد.

مفهوم پهن‌باند از سال ۲۰۱۵ تا به امروز به سرویسی اطلاق می‌شده است که سرعت دانلود و آپلود به‌ترتیب ۲۵ مگابیت‌ برثانیه و ۳ مگابیت‌ برثانیه داشته باشد. همچنین طبق تعریف جدید استاندارد اینترنت «پهن باند» مشخص می‌شود که باید چقدر به ارائه‌ دهندگان خدمات اینترنتی برای فعال‌سازی اینترنت پرسرعت در سراسر ایالات متحده کمک مالی کرد.

FCC معتقد است استاندارد جدید پهن‌باند را بر اساس پیش‌نیازهای فعلی کمک‌های مالی فدرال و ایالتی، الگوهای استفاده‌ی مصرف‌کننده و آنچه که توسط ارائه‌ دهندگان خدمات اینترنتی در دسترس قرار می‌گیرد، تعیین کرده است.

طبق گفته کمیسیون فدرال ارتباطات، حدود ۲۸ درصد از آمریکایی‌هایی که در مناطق روستایی ساکن‌اند به اینترنت باکیفیت و پرسرعت دسترسی ندارند؛ البته تعریف اینترنت باکیفیت به موارد زیادی ازجمله قیمت و تأخیر هم ارتباط دارد و صرفا به پهنای باند محدود نیست.

در حال حاضر ۴۵ میلیون آمریکایی ساکن در مناطق دور افتاده از دسترسی به سرعت دانلود ۱۰۰ مگابیت‌ برثانیه و سرعت آپلود ۲۰ مگابیت‌ برثانیه در اینترنت ثابت و سرعت دانلود و آپلود به‌ترتیب ۳۳ مگابیت‌ برثانیه و ۳ مگابیت‌ برثانیه در اینترنت 5G-NR محرومند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باند دوم کمربندی قاین زیر بار ترافیک رفت
  •  بازگشایی باند دوم کمربندی شهر قاین به طول ۴.۵ کیلومتر
  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • در آمریکا، زیر ۱۰۰ مگابیت اینترنت پرسرعت حساب نمی‌شود!
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • در آمریکا، زیر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه اینترنت پرسرعت حساب نمی‌شود
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • تسطیح باند فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت
  • دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت از باغ ویلا‌های گلبهار